Heeft iemand nog goeie tips voor een ticket onder de 1000 (all in) om vanuit Amsterdam naar Lima te vliegen? Ik ben al een poos hard op zoek, maar nog nooit zo duur uit geweest naar Lima. Periode: november/december
Als vanaf Amsterdam ook vanaf Brussel of Duitsland mag zijn: op http://www.miradorperu.com/Cheapflights_europe_amsterdam_lima.shtml stond eergisteren nog iets van onder de 700 (American Airlines). Inmiddels is de goedkoopste daar ruim 800 in november.
Als je iets nog goedkopers vindt, laat het dan even weten aan ons!
Dankje Bas! Ik heb gisteren je site en Mirador zitten doorspitten. Superijfne site. De gouden greep nog niet gevonden, maar onder de 900 komt wel in de richting, dus ik ga zo gewoon weer checken. Ik zoek ook een appartement in Barranco, maar alles is volgeboekt. Hostal is geen optie, in die periode ben ik met mijn moeder.
Hoi Pipa,
Van appartementen in Barranco heb ik weinig verstand. Als je Spaans goed is, kunt je natuurlijk het lijstje van advertenties in El Comercio van afgelopen zaterdag even afbellen. De meeste verhuurders willen echter een contract van een jaar of zo.
Voor het geval je het lijstje niet kunt vinden, hieronder een kopietje:
(je kunt wekelijks zoeken op deze pagina: http://www.elcomercio.com.pe/clasificados/macro/In-Home.asp ; het formulier werkt niet helemaal goed, maar met een beetje rommelen lukt het uiteindelijk wel; kies eerst een andere stad en daarna pas Lima; dan werkt alles beter.)
Gemakkelijker is denk ik eerst een hotel nemen voor een paar dagen en van daaruit zoeken. Succes!
BARRANCO 24/08/2008
2dorm. 1baño, servicios, 1estacionamiento, US$350. LLamar Lunes. T.447-4035, C.99851-6364
BARRANCO 24/08/2008
2dorm. 2baños c/s muebles v/mar cochera c/parque estreno T.2529472
BARRANCO 24/08/2008
2dorm. 2baños, Av.Bolognesi 108 Dpto 201 Precio a/tratar T.251-9117
BARRANCO 24/08/2008
2dorm. 2baños, estreno, 2terrazas, s/comedor, cocina, c/lavandería, therma, T.995003307
BARRANCO 24/08/2008
2dorm. Av.San Martin para extranjeros $550 T.4752287 Cel.996592915
BARRANCO 24/08/2008
2dorm. departamento c/closets baño kitchenette sala comedor, alquilo. T.999960236.
BARRANCO 24/08/2008
2dorm. terraza cochera amoblado estreno v/mar US$900 N.99834*1686, 998491359
BARRANCO 24/08/2008
3dorm. 1piso, 2baños (incorporado) lavanderia Grau 955. T.225-6675. N.99828*4771.
BARRANCO 22/08/2008
3dorm. 1piso 2baños (incorporado) lavanderia Grau 955 T.225-6675 N.99828*4771
Hoi Bas, goeie, dankje! Spaans is geen probleem, ga ik checken.
Even voor je gezocht en vanaf Brussel is er zeker nog wat te vinden onder de 1000 euro bijv onderstaande:
**AA 171V 10NOV MO BRUJFK SS1 1005 1240 **
AA7711N 10NOV MO JFKLIM SS1 2230 0630 #1
AA7725N 07DEC SU LIMJFK SS1 2350 0730 #1
AA 172V 08DEC MO JFKBRU SS1 1815 0740 #1
Momenteel is het tarief ca. 855 euro inclusief luchthavenbelasting en onze boekingskosten.
Kijk op www.vliegtarieven.nl of mail naar [EMAIL=“dave@vliegtarieven.nl”]dave@vliegtarieven.nl
Op dit moment zijn deze vluchten nog beschikbaar voor genoemde prijs, maar dit kan uiteraard snel veranderen en is ook afhankelijk van de gewenste reisdata.
Enige vervelende is dat de overstaptijd in New York (JFK) vrij lang zijn…
Denk dat het errug lastig wordt om een ticket vanaf Amsterdam naar Lima te vinden onder de 1000 euro…
Mvg,
Dave
zijn connecties via Miami geen optie? Geloof dat dat wel geld kon schelen nml…
Ik heb een aantal dagen geleden een ticket geboekt voor slechts 605 euro naar Lima vanuit Madrid. Naar Madrid komen is goedkoop met Vueling of Transavia. Niet met Ryanair vliegen, want dan kom je een stuk hoger uit door de bagage die je nog moet betalen!
Vliegen met Iberia vanuit Madrid is een stuk goedkoper én je hoeft niet via die vervelende Verenigde Staten, je hebt een directe vlucht!
Ik ga trouwens op 12 november… Nog meer mensen rond die datum naar Peru?
Hoi Rutger, goeie tip, dankje! Ik kom echter een stuk duurder uit. Ik vlieg een week later, dus zou niet echt moeten uitmaken. Nog andere tickettips? Ciao, Katinka
Maar je vliegt ook met Iberia? En welke plannen heb je in Peru, qua richting, tijd, werken etcetera?
Andere ticket-tip voor mensen die nog moeten boeken… Zoek op verschillende retourdata, bij iberia.com kan je ongeveer 3 maanden vooruit kijken wat goedkopere data zijn. Als je er eenmaal bent, zet je je ticket om naar de datum dat je daadwerkelijk terug wil vliegen, wat je ongeveer 100 euro kost. Op die manier ben je over het algemeen goedkoper uit, uitzonderingen zijn er altijd… Chao!
Ik moet nog boeken, maar wil een week later vliegen. Ik ga eerst met familie op stap en dan alleen verder. Ik blijf ongeveer 1.5 mnd. En jij?
Maarre, heb jij enorme mazzel gehad met boeken? Ik heb geen enkel goedkoop ticket gezien, ook niet via belgie-londen-dusseldorf.
Volg deze link eens: http://www.iberia.com/OneToOne/v3/landingPage.do?landUrl=/es/flight-offers/Valencia-Lima/&landId=5715 en ga puzzelen met je vliegdatum. Hierna heb je nog een vlucht naar Spanje nodig, maar dat moet zeker lukken voor niet al teveel.
Ik heb een vriend wonen in Valencia, dus dat is mijn voordeel met boeken. Zit dus niet gebonden aan direct doorvliegen, maar kan er een paar dagen blijven voor ik doorga naar Lima.
Laat me weten of het gelukt is, ben benieuwd!
Dankje, ik heb ook Spanjevoordeel, dus ik ga even kijken. Ik laat het weten, dankje!
Helaas, niet gelukt. Ik wacht deze week nog even af, wie weet wat er voorbij komt!
Echt waar? Als ik 19 november invul, terug op 24 december, kom ik op 679 euro… Na de heenreis je terugvlucht van datum veranderen en voor 100 euro meer ben je klaar! Om terug te komen op een oude vraag van je: ik blijf ongeveer 3,5 maand weg.
Ik snap hier echt niets van. Als ik 19/11 ingeef en 24/12 retour, krijg ik alleen € 1197 te zien??? Kijk jij echt op iberia?
Heerlijk, 3.5 maand! Blijf je in Peru of kijk je het aan als je daar bent?
Héél raar, want heb het net opnieuw gedaan en weer dezelfde prijs! Vertrek vanaf Valencia op de 19e, ingevuld via die tabel die je te zien krijgt. Je ziet dat dezelfde trip nog 113 uur geleden voor die prijs is geboekt, dat was ik!
Ik blijf wel even in Peru, maar heb ook wel in mijn hoofd om een uitstapje te maken naar Ecuador en Chili. Bolivia was het originele plan, maar gezien de onrusten en kans op burgeroorlog zie ik daar voorlopig even van af.
Ok, echt hopeloos Ik heb echt het idee dat ik naar een ander scherm zit te staren. Ik zie nergens reeds geboekte trips (113u) en geef gewoon de gegevens via de standaard linkertabel in. Ik wil ook vanuit Spanje vliegen (ouders en vrienden wonen in Barcelona)!!!
Maargoed, je hebt dus net geboekt en bent voorpret aan het hebben? Ben je al eerder geweest? In 3.5e maand kun je veel van Peru zien en enorm genieten.
Ok, laatste vraag
Ik heb Iberia net gebeld (jouw tarief klonk als muziek in de oren) en de dame gaf aan dat Iberia vanuit Barcelona-Valencia-Madrid niet dat retourtarief heeft. Had je een actietarief via een andere site?
Weet je wat? Ik wil je graag helpen aan de juiste pagina, dus stuur me een mail met je telefoonnummer en ik bel je: [EMAIL=“rutgerontour@live.nl”]rutgerontour@live.nl