Goedenavond,
Ik zou graag mijn ervaring met jullie willen delen.
Ons plan was om met een airpass van oneworld (geboekt via Iberia)heel de maand door Argentinië te reizen. De vluchten (internationaal via iberia en binnenlandse via Lan) zijn geboekt totdat… We ineens een melding van Iberia krijgen dat al onze binnenlandse vluchten zijn verzet. Dat kan nog gebeuren maar ze zijn zo onlogisch verzet zodat het hele reisschema niet haalbaar is. Sommige tussenvluchten kunnen we onmogelijk halen!
Na telefonisch contact kan er ook geen goed alternatief worden geboden. Maandag worden we met een laatste poging van Iberia gemaild. Vooralsnog ziet t er naar uit dat al onze vluchten waardeloos zijn.
Hebben jullie tips? Gebeurt dit vaker? Moeten we ons geld proberen (??) terug vragen en dan maar per bus gaan reizen?Kunnen we überhaupt ons geld terug krijgen?
Sorry voor de lange mail. Komt door de frustraties van de slechte afhandeling van Iberia denk ik!Hoop dat jullie goede tips hebben!
Saludos,
Bart Y Jozefien
Is het nog goed gekomen met je vluchten?? Hoop het voor je!!
Dank voor je interesse! We hebben voor uiteindelijk twee vluchten geld teruggekregen en extra losse vluchten geboekt. Inmiddels is er weer een andere vlucht gewijzigd:-( Ik verwacht dat er komende tijd dus wel meer wijzigingen zullen komen.
We hebben ons op het ergste ingesteld, dan kan het alleen nog maar meevallen… en het laat uiteraard de pret van onze reis niet drukken!! Maakt het zelfs wat spannender;-)Blijkbaar is dit iets wat regelmatig voorkomt in Argentinie?
Komt regelmatig voor hebben we gehoord en meegemaakt. Zelf gelukkig maar op een paar vluchten wat vertraging gehad en eentje die wat langer uit de hand liep door een staking.
Maar we zijn ook mensen tegen gekomen die 12 vluchten hadden. Daarvan was er zelfs niet eentje op tijd vertrokken. Er er waren er zelf gecanceld. Ga inderdaad van het slechtste uit dan kan het alleen maar meevallen. Ik zou in ieder geval een niet al te strak schema opstellen. Bouw af en toe een ‘reserve’ dag in voor de onverwachte dingen. Dat geeft rust. Je hebt per slot van rekening vakantie!