haj,
met welke maatschappij vlieg ik best als ik een heenvlucht naar Argentinië wil boeken? Best vanuit Madrid/Londen?
bedankt
haj,
met welke maatschappij vlieg ik best als ik een heenvlucht naar Argentinië wil boeken? Best vanuit Madrid/Londen?
bedankt
Ik vlieg met Iberia, via Madrid dus.
Maar je kunt ook via London, Frankfurt, Rome of Parijs.
Over het algemeen is Iberia het goedkoopst.
Maar kijk anders even op cheaptickets oid.
Ik zou nooit via de Vs vliegen, als ik dat zo hoor veel te veel gedoe, je moet daar vingerafdrukken achterlaten, foto maken etc. alsof je één of andere crimineel bent, niks voor mij.
Suerte, wanneer ga je?
Volgens mij kan je met Iberia geen enkele vlucht kopen naar Argentinie
Huh? Of je bedoelt iets anders, of je bent officieel gek geworden :was: Ik denk dat Iberia de belangrijkste carrier is tussen Europa en Argentinië.
Gewoon proberen dan
Basta Fernando, je reageert normaal of je reageert niet! Waarom zou je geen vlucht bij Iberia kunnen boeken? Ik heb alleen in november al 12 vluchten voor klanten geboekt en ik vlieg zelf ook altijd met Iberia. Wat zou het probleem zijn? De staking? Gisteravond is de vlucht gewoon aagekomen, met een klant van ons, geen probleem.
De enkele vlucht is het probleem, maar zoals ik al zei ik zou het gewoon proberen
Hellup!!! Wat voor een staking ???
Je kan overigens gewoon een enkeltje boeken bij Iberia hoor
Dat kan ja, alleen wordt je niet ingeschecked als je alleen een enkeltje hebt
Oprechte excuses, ik had de openingspost niet goed gelezen en jouw reply verkeerd geinterpreteerd… Wat misschien ook niet zo gek is he?
Maar inderdaad, op een ticket ´enkele reis´ naar Argentinië vliegen is een stuk lastiger, omdat het officieel domweg niet mag. Dus bij het inchecken kunnen ze je weigeren. Wat niet wil zeggen dat dit ook gebeurt, er zijn genoeg mensen (waaronder ik, maar dan met Aerolineas Argentinas) die met een enkele reis binnen zijn gekomen…
Trouwens, als ik naar Nederland reis, dan boek ik een retour EZE AMS, dat zou dus in principe ook niet mogen maar ik heb nog nooit problemen gehad (2x dat traject gevlogen)…
Flipsen ik denk dat je ook over mijn post bent “heengevlogen”, want hoe zit het nou met die staking waar jij het over had?
Don´t worry, die is alweer voorbij, dat was de 26e en 27e. Have a good >>>
ze kunnen je weigeren op een heenvlucht?? enkel bij Iberia? is dat een groot risico?
Ramses
Ze moeten je in principe zelfs weigeren, omdat Argentinie het niet toestaat dat mensen met een enkele reis het land binnenkomen. Zie het als het Argentijnse asielbeleid
Destijd ben ik met een enkeltje Aerolineas Argentinas binnengekomen, was wel Business Class (een leuke aanbieding), wellicht dat ze me daarom binnen lieten, geen idee. Maar officieel mag het dus niet.
Aan de andere kant, volgens mij kost een retour niet zo heel veel meer ivm een enkele reis, dus waarom het risico nemen? Gewoon retour boeken en de retourvlucht niet nemen kan toch ook? Waarom wil je per se een enkele reis?
TIP speur goed op internet er zijn best verschillen tussen de verschillende websites. Wij zij net terug en hadden slechts 3 weken voor vetrek een retour Amsterdam - BA geboekt via vliegtickets.nl heen met KLM via Lima en terug met Alitalia via Rome. Speuren kan dus veel geld schelen. Ticket was slechts 675 pp incl tax
ik wil enkel een heenvlucht want ik weet niet wanneer ik terug kom. Is dat enkel in Argentinië of ook in andere landen in Z-Am? anders vlieg ik gewoon naar Lima ipv BA. maakt mij eigenlijk niet zoveel uit…
Volgens mij geldt het wel in meer landen, maar waarom koop je niet gewoon een retourticket (retourdatum binnen 3 maanden, scheelt ook in prijs) en wijzig je de vertrekdatum later bij een Iberia-kantoortje. Dat kost je wel geld, let er op bij het boeken van je ticket hoeveel die kosten zijn (volgens mij vaak rond de 100 euro), maar zal zeker goedkoper zijn dan 2x een enkele reis kopen, en je voorkomt dus eventuele problemen. Ik zie alleen maar voordelen :dag:
Hello,
Vraag het eens aan een wereldreiziger die nu een gastenverblijf heeft in Mendoza (Argentinië) via posada@caviereswines.com (website caviereswines.com) of via Tipica reizen
ok bedankt.