Vlucht?

ik heb even op KLM.BE gekeken voor uw datums , zij doen het vanaf Antwerpen ,met trein en naar Nairobi voor de prijs van 743 Euro

1 like

Hoi Kelly,

Wat een ellende allemaal. Mocht het je niet lukken om een hotel te vinden in Mombasa kunnen we je onze villa aanbieden. Kijk maar even eens op onze site - www.villakenya.info
gr. Helen en Peter

1 like

Heb je al iets gevonden? We hebben mensen in Diani die huizen verhuren en kennissen in Mtwapa die bed en breakfast achtig iets opgezet hebben.
Laat het maar even weten, dan geef ik je de gegevens en kun je zelf alles vragen.
Groetjes Lae-titia Giling
www.faharifoundation.nl

Hoi Giling,

Zou je mij misschien ook die adressen van de mensen willen geven die huizen verhuren in Diani; ik zoek betaalbare woonruimte in die omgeving per september.

Alvast dank.

Groet
Sandra

Tuurlijk, kijk maar eens op http://www.villa-kenya.com/ en stuur Trui een mailtje.
Dan weet je vandaag nog hoe of wat. Zij reageert altijd heel snel.

Je zit dan echt in een paradijsje.

Succes!!

Groetjes Lae-titia
www.faharifoundation.nl

Dank je Giling, maar dat is me echt te duur; mijn bedoeling is een half jaar te verblijven om te onderzoeken of ik definitief wil en kan blijven in Kenia.

Oh sorry, las alleen je vraag over verblijf.
Misschien valt hier wel over te praten? Je kunt het proberen toch?
En anders heeft zij wellicht nog tips.
In Mtwapa zijn er ook mogelijkheden.

Groetjes Lae-titia

Dat is waar; ik kan het haar in ieder geval vragen!

Dank voor jouw reactie!

Groetjes,

Sandra

Hallo iedereen,

Wel echt goed deze site ; iedereen helpt iedereen!

Ja bij ons is intussen alles in orde gekomen, vlucht, binnenlands vlucht, hotels, … En al bij al zijn we nu 4 dagen langer dan voorzien in het Aards Paradijs!!!

Bedankt en vele groetjes
Kelly en Andy

Als je nog een superproject wilt bezoeken, laat het ons dan aub even weten.

We steunen een groep van inmiddels 44 (wees) kinderen en dat doen we uiteraard i.s.m. een fantastische groep Keniaanse vrijwilligers.
Wil je hen bezoeken, laat het ons dan even weten, dan brengen we jullie in contact. Ze vinden het altijd leuk om bezoekers te ontvangen en je voelt je meer dan welkom.

Groetjes Lae-titia Giling
www.faharifoundation.nl

Hoi Sandra,

Voor een betaalbaar onderkomen voor een halfjaar kun je me even een privé-bericht sturen. Het ias de plak waar wij ook vanaf september zes maanden zullen verblijven, net zoals de voorgaande vijf jaar!

Groet,
Diani:vak02: