Vlucht via flight engine

Hallo! Ik heb vandaag een site gevonden voor vluchten waar je geen boekingskosten enzo betaald. www.flightengine.com Heeft iemand ervaring met deze site? Is hij net zo betrouwbaar als bijvoorbeeld cheaptickets? Ik kan hiermee voor 419 euro (in juni) naar beijing en terug vliegen. Is dit goedkoop? Of kan ik beter wachten tot het laatste moment met een ticket kopen? Naar amerika wacht ik namelijk altijd tot het laatste moment en vind ik altijd nog een koopje. Graag jullie reacties :slight_smile:

ja dat is goedkoop-maar let heel heel goed op de voorwaarden-ook dikke kans dat het alweer uitgeboekt is. Heb je echt geen enkel benul van wat een redelijke prijs per km is?-vergelijk het eens met een bus of treinkaartje in NL -per km. gerekend.
Zonder extra kosten hoeft totaal niks te zeggen-die zitten dan al in de prijs verwerkt. alleen de eindrpijs die je moet betalen voor -als je precies vergelijkt-precies het zeflde ticket met precies dezelde voorwaarden zegt wat.
er is ook nog vliegtarieven.nl-die claimen hetzelfde. besteedt eens 1 minit aan vergelijken.
overigens is juist cheaptix juist NIET cheap-dat zijn die afzetters die steeds meer fees and kosten erbij rekenen naarmate je boekt. maar wel zijn er diverse sites die allerlei korting daarop aanbieden, met codes e.d.-dat moet toch ok wel wat zeggen.