vlucht van Seoul naar Tokyo

Hallo ik wil volgend jaar naar Japan. Ik zou graag een stopover maken in Seoul. Welke maatschappij heeft deze mogelijk en ook voor een normale prijs ?
Het liefst Seoul - Tokyo maar kan ook op een andere stad landen en terug vanuit Tokyo naar Nederland. Wie kan mij helpen ?

Hey super vet! Japan en Zuid-Korea!! ;D
Ik ben deze zomer in Japan geweest en het was echt gaaf! Ik wens u veel plezier en geluk toe, ~

Ik denk dat u het wel weet, maar u weet het maar nooit.
Persoonlijk vond ik Suica voor de metro, tram enzo echt super handig. :wink:
Als u daar vragen over zou hebben kan ik u daar zeker mee helpen.

Oké, nou even over die vraag die u heeft, haha.
Via https://www.koreanair.com/global/en.html kunt u sowieso van Tokyo Haneda (HND) of Narita (NRT) naar Seoul Incheon (ICN) of Gimpo (GMP) en terug boeken.
Is wel vrij prijzig denk ik.

Via http://www.wtc.nl/meerdere-tickets kunt u meerdere bestemmingen etc doen.
U kunt dan ook in een stad landen en vanuit een ander vertrekken. Bij hun kunt u sowieso een offerte aanvragen.

Hoopelijk heeft u hier iets aan, ~

Nou hier heb ik zeker wat aan… ik ga er mee aan de slag, hopelijk valt het mee met de prijs want ik wil eind augustus volgend jaar gaan, net buiten het hoogseizoen lijkt me.

Ah, Gelukkig!! C;
Ik zal zeker voor u duimen!
Fighting,
Ik wou dat ik in uw koffer paste, haha, ~

Boek vliegtickets altijd heel erg ruim van tevoren via ebookers.nl, daar kan je meerdere bestemmingen invoeren.
Komen ook geen extra(administratie, boekings etc) kosten bij.
Ook vaak iets goedkoper dan rechtstreeks bij vliegmaatschappij boeken.
Prijs die je ziet is ook de prijs.

Je krijgt dan ook meteen je reserveringsnummer van de geboekte vliegmaatschappij.
Bij Emirates kan je al meteen je stoelen en maaltijden reserveren.

Zo uit mijn hoofd op dit moment met Emirates, allitalia, BA, voor rond de €590.
Ca 3 weken.

31/8 AMS-ICN
21/9 NRT-AMS

Als je beetje schuift met data kan het ook weer wat goedkoper, duurder uit vallen.

Vanuit Seoul zou ik dan naar Busan gaan om dan van daaruit de ferry te pakken naar Hakata /Fukuoka en van daaruit eindigen in Tokyo met een JRP.

Misschien een idee om op de terug weg een stopover te maken in…
Dat is dan uiteraard vliegmaatschappij afhankelijk.