Hoi iedereen,
nog 3,5 maand en dan is het zo ver dan vertrekken mijn vriend en ik eindelijk naar Zuid-Korea :dag:
Mijn beste vriendin woont daar dus dan kan ik haar eindelijk weer zien.
Het is de bedoeling 3 weken in Korea te blijven en dan naar China te vertrekken daar onze vliegtickets terug naar Nederland zijn~!
Maar nu is de vraag… waar kan ik goedkopen vliegtickets vinden van zuid Korea naar China…?
Alvast bedankt!
Wat ook misschien kan is van Korea naar Tokio vliegen en dan naar Hong-kong het liefst. Zou dat kunnen voor niet al te duur…?
Eastar Jet vliegt volgens mij het voordeligst van Incheon/Seoul naar Tokio en Hong Kong. Bij grote jongens als ANA, Asiana, Cathay Pacific, JAL en Korean Air betaal je grof meer. Mijn ervaring is dat low-budget airlines als Jin Air en Jeju vaak toch nog aan de prijzige kant zijn.
Zou Japan zeker overwegen, alleen al vanwege de gunstige Yen. Hoeveel dagen hebben jullie nog over na 3 weken Zuid-Korea? En is de terugvlucht naar NL vanaf Hong Kong of ergens in China? Even puzzelen dus, soms zijn er scherpe aanbiedingen via de sites van de airlines zelf.
Hoi! Bedankt voor je reactie.
Ik zag inderdaad dat de tickets naar Tokio heel goedkoop zijn!
alleen vliegt de maatschapij niet van Tokio naar Hong Kong. Weet je toevallig een ander vliegtuig maatschapij?
Groetjes,
Darifa
ANA, Cathay Pacific en JAL sowieso, verder blijkt dat low-budget airline Hong Kong Express Airways op en neer pendelt tussen Tokio Haneda en HK. Succes verder!
Hoi,
Ik heb nog een vraagje… wanneer ik bij Eastarjet probeer te boeken werkt het telkens niet.
Nadat ik mijn paspoort heb ingevuld geeft het de hele tijd #IvalidPax type aan.
Kan het zijn dat de website alleen voor Koreanen is?
Ik heb al geprobeerd op chrome, explorder te boeken, heb mijn cookies verwijderd & tijd achteruit gedaan…
Echt jammer van de tickets waren alleen maar 35 Euro 
Beetje late reactie maar ben je er al uit? Kan me voorstellen dat je twee dingen niet goed invult bij Step 3 Passenger Information. Bij Date of Birth en Date of Expiry (paspoort) invullen volgens YYYYMMDD, dus jaar/maand/dag :teeth: