Wie weet of het mogelijk is om van bkk rechtstreeks naar hua hin te vliegen.
Gr Rosa
Uitgaande van de veronderstelling dat Hua Hin beschikt over een domestic vliegveld, is het antwoord ja.
Wel is het zo, dat zo niet alle, dan toch het overgrote deel van binnenlandse vluchten van en naar BKK aankomt op of vertrekt van Don Mueang.
Houdt daar dus rekening mee.
Hartelijk dank voor je reactie ,ik denk dat we toch het met de bus moeten, anders eers met de taxie naar het andere vliegveld en of treinstation.
Vanaf hua hin moeten we dan door naar Pranburi ( sam roy yot nl park)
Sorry het is …Sam roi yot
Ahhh dat park vond ik zooooo mooi! Bus kostte me niet heel veel tijd hoor. Weet niet of je er sneller bent als je vliegt i.v.m andere vliegveld en inchecken etc.
Hua Hin beschikt inderdaad over een luchthaven, maar voor zover ik weet vliegen de reguliere airlines er momenteel niet meer op.
De bus is inderdaad een optie, leuker, maar wel langzamer, is om de trein vanuit Bangkok naar Hua Hin te nemen.
Jullie zijn toppertjes “hartelijk dank” wat is het toch leuk om op deze manier je reis te plannen ,vaak weet je wel wat je wilt …maar… Dan is het nog zoeken naar …hoe kom ik zo gezellig en relaxt mogelijk van A naar B .
Groet’n Rosa
Het zou kunnen dat Kan Air nu op Hua Hin vliegt vanaf DMK. Die is bezig zijn routes flink uit te breiden en vliegt al vanaf Chiang Mai op HH.