Vlucht uit Australie

Hallo iedereen,

Momenteel ben ik al op een drie maand durende rondreis in Australlie en Nieuw-zeeland. ondertussen heb ik mijn work en holiday visum aan gevraagd zodat ik na Nieuw-zeeland **terug **naar Australlie kan gaan en daar nog een jaar kan backpacken.
Alleen zit ik nu wel met het probleem aan gezien ik men terug vlucht naar belgie moet laten vallen dat ik geen ticket meer heb voor aan te tonen dat ik Australlie terug zal buiten gaan na men jaar backpacken.

Wat zijn hier de beste oplossingen voor, aangezien ik al heb gemerkt dat ik maar maximum 11 maanden kan vooruit boeken in luchtvaart tickets…

ik zou voor 13 januari 2013 het land terug moeten uit zijn maar wil natuurlijk wel zolang mogelijk hier blijven. En misschien wel een stukje azie meepikken op de weg terug naar huis :wereld:

Groetjes Sandro

Hoi Sandro,

Ik ben ook met een enkeltje australie binnen gekomen en was geen probleem, ze hebben er niet eens naar gekeken.
Wel had ik voor de zeker heid een uitdraaisel van een bankafschrift bij zodat (als ze ernaar zouden vragen) ik kon aantonen dat ik genoeg geld op mijn bankrekening had staan om weer een ticket naar huis te kopen.

Super! dan doe ik het ook wel op die manier, bedankt voor je antwoord :wink: