vlucht panama city naar san blas

Vilgend jaar in febr willen wij een vlucht boeken van Panama City naar San Blas maar dit gaat niet door problemen op de luchthaven El Porvenir. Weet iemand hoe wij op een andere manier naar San Blas kunnen?

ik zal met een jeep gaan, 4 a 5 uur dacht ik.
Mooi landschap en de helft goedkoper. comfortabel is het niet…

Oh jee…ik zit er ook over te denken om eind jan of begin febr vanaf panama city daarheen te vliegen, maar nu lees ik dat er problemen zijn? Wat voor problemen dan en hor weet je dit?

Hallo,

El Porvenir is één van de vele eilandjes in Kuna Yala (San Blas) met een vliegveldje. Ik ben er verschillende keren geweest per vliegtuig) of je wilt vliegen of rijden hangt af van je voorkeur, budget en tijd dat je aan vervoer wilt besteden.

Ik weet niets van problemen, ik weet wel dat het steeds populairder wordt en daardoor de vluchten snel vol zitten (20 persoons vliegtuigjes) Boek dus op tijd, of kijk online of bel de luchtvaartmaatschappij (Air Panama) of er geen extra vluchten zijn. Je kan dus ook proberen naar een ander eilandje te vliegen.

Via een 4x4 over de weg is een goede optie, en duurt normaal gesproken 4 a 5 uur. Vraag het eens na bij hostel Mamallena, die rijden normaal gesproken dagelijks. De laatste keer dat een vriend van mij is gegaan was de normale weg echter afgesloten ivm een landslide en reparatie van de weg (zal in februari minder risico voor zijn) en moest hij terugkomen via Colon (paar uur extra in bootje en in auto)

Saludos!

Eric

Beste,
We hebben bericht gekregen van Air Panama dat het wegdek om te landen moet hersteld worden. Vandaar dat het niet lukt om een ticket te boeken. groetjes en bedankt ook voor de tip