Wij willen graag vanuit Panama City naar San Blas (in een verlengde stop-over naar Costa Rica). Ik heb iets gelezen over propellor vliegtuigjes en jeeps die naar San Blas gaan, maar kom er niet helemaal uit hoe dat te regelen/boeken is. Ik hoop dat iemand tips kan geven omdat wij de lengte van onze stop-over moeten bepalen. Ik denk de voorkeur te geven aan een jeep, want dat zal vast goedkoper zijn. Heeft er iemand tips?
Hoi,
Ja, wij moesten wel met jeeps (de vliegtuigjes vlogen een tijdje niet) en dat vond ik lastig te regelen/ vast te leggen. Uiteindelijk heb ik het laten regelen door de persoon/ bedrijf die ons verblijf op de San Blas regelde. zo had ik dus vervoer en verblijf bij 1 hetzelfde bedrijf geregeld. Klint als '‘kan bijna niet misgaan’, maar … de chauffeur haalde ons -i.p.v. 's morgens vroeg- pas einde van de dag op; dat verkortte ons verblijf op de eilanden met 1 dag. Aandachtspuntje voor als je zoiets boekt.
Ik dacht dat bij hostel Mamallena (in Panama city) ook chauffeurs met beschikking over jeeps werken. Trouwens, bij dit hostel (of eigenlijk hun reisbureau) kun je ook georganiseerde trips naar de San Blas boeken, dan zit vervoer en verblijf in 1 pakket.
San Blas/ Kuna Yala is super mooi!
Ik ben inderdaad via Mamallena gegaan, per jeep, was snel geregeld en helemaal goed! Kuandidup, prachtig!
website van hun tour agency: San Blas Island Tours Panama