Ik begrijp dat het een long-shot is, maar heeft er iemand tips voor mij hoe ik goedkoop een vliegticket vanaf Amsterdam/Dusseldorf/Brussel naar Tanzania (bij voorkeur Kilimanjaro airport) kan kopen? Veel vluchten lijken via Amsterdam te gaan, maar vanaf A’dam vertrekken betekent een vliegtaks van €350,-…
iemand ? tips?
dank
ligt eraan waneer je wilt gaan en dan vb vliegwinkel.nl in de gaten houden. de eerste stoelen in een vliegtuig worden ongeveer 11 maanden van te voren vrijgegeven. dus rond die tijd gaan kijken (vaak). ik heb nu een ticket, amsterdam-dar es salaam voor 650 euro inclusief (5 weken) en dat in de zomer vakantie…
die vluchten zijn er niet meer nee, hadden we wellicht wat eerder moeten boeken… Het kan via Nairobi goedkoper, wat op zich natuurlijk ook een optie is. Er zijn ergere plaatsen om te landen lijkt me.
in ieder geval bedankt !
nairobi naar kili is maar een ochtendje in de bus. er rijden zelfs speciale relxte shuttlebusjes. enige meerkosten is een doorreisvisa van 20$ voor kenya als je binnen 2 dagen in tanzania bent. (doe je er langer over moet je een volledig visum kopen van 50$)
als ik nog eens wat zie laat ik het je weten.