In augustus 2010 ga ik voor een maandje naar Tanzania. Denken jullie dat het verstandig is om nu al een vliegticket te boeken (€700pp heen en terug) of zouden er in januari nog vroegboekacties komen voor deze bestemming?
Wij gaan op safari met Tanzania Safari Wonders, heeft iemand al ervaring met deze operator en hoe was het dan?
Hoi, over het algemeen geld voor tanzania, hoe eerder geboekt, hoe goedkoper het is. Nairobi echter is een ander verhaal, daar kan je later nog wel eens geluk hebben met de vliegprijzen, maar ook niet altijd.
gr mariska
een vriendin van mij heeft een ticket adam-dar geboekt voor deze zomer voor nog geen €500,- (retour!!) via dreizen: niet online maar beter even langs gaan
er bestaat ook de mogelijkheid om een goedkope retourticket naar Zanzibar te boeken vanuit België met Jetair. Prijzen van ca. €500,- afhankelijk van het seizoen. Wij maken dan jullie reis op maat vanaf Zanzibar naar het vaste land van Tanzania.
Je moet zo snel mogelijk boeken! Augustus is nog steeds hoog seizoen! Op dit moment, volgens mij, de beste optie in met Ethiopian Airlines naar Kilimanjaro (Arusha), via Frankfurt and Addis voor 935 euro (D-Reizen).