Info over vliegtickets en safarimaatschappij Tanzania

Hallo!

In augustus 2010 ga ik voor een maandje naar Tanzania. Denken jullie dat het verstandig is om nu al een vliegticket te boeken (€700pp heen en terug) of zouden er in januari nog vroegboekacties komen voor deze bestemming?

Wij gaan op safari met Tanzania Safari Wonders, heeft iemand al ervaring met deze operator en hoe was het dan?

Alvast bedankt,
Sarah

Hoi, over het algemeen geld voor tanzania, hoe eerder geboekt, hoe goedkoper het is. Nairobi echter is een ander verhaal, daar kan je later nog wel eens geluk hebben met de vliegprijzen, maar ook niet altijd.
gr mariska

Beste Sarah,
Wij vertrekken in december 2010.Met welke maatschappij vliegen jullie?Vindt niets aan deze prijs.

Karel

hoi!

een vriendin van mij heeft een ticket adam-dar geboekt voor deze zomer voor nog geen €500,- (retour!!) via dreizen: niet online maar beter even langs gaan :slight_smile:

succes!

er bestaat ook de mogelijkheid om een goedkope retourticket naar Zanzibar te boeken vanuit België met Jetair. Prijzen van ca. €500,- afhankelijk van het seizoen. Wij maken dan jullie reis op maat vanaf Zanzibar naar het vaste land van Tanzania.

Groetjes,
Judith Stegeman

Ajabu Adventures Ltd.
P.O. Box 16757
Arusha
tel +255 784 65 98 09
[EMAIL=“info@ajabu-adventures.com”]info@ajabu-adventures.com

1 like

Beste Judith,

Ik heb op jetair zitten kijken maar kan echt niets vinden dat maar in de buurt van die 500 komt … Welke reisdata gebruik jij dan ongeveer ?

Alvast bedankt !!!

Groetjes Ivo

Je moet zo snel mogelijk boeken! Augustus is nog steeds hoog seizoen! Op dit moment, volgens mij, de beste optie in met Ethiopian Airlines naar Kilimanjaro (Arusha), via Frankfurt and Addis voor 935 euro (D-Reizen).

kijk ook eens bij egypt air! vorig jaar daar geboekt (wel blij dat ik nog leef;), maar goedkoop, 650 euro voor langer dan maand! hoogseizoen