Ik wil aanstaande Juni naar Tanzania vliegen om alleen rond te reizen voor ongeveer 3/4 weken. Het liefste vlieg ik heen op Kilimanjaro en terug vanaf Zanzibar, maar als het kan is een retour naar Kilimanjaro ook mogelijk en dan boek ik wel een binnenlandse vlucht naar Zanzibar. Goedkoopste wat ik tot nu toe kan vinden is ongeveer 600e voor een retour naar Kilimanjaro + de kosten van de binnenlandse vlucht. Vind ik vrij fors en ik denk dat dat goedkoper moet kunnen, vind echter niet echt een geschikte optie. Mensen nog ideeën? Vliegvan vanuit NL/Belgie/West-Duitsland allemaal prima
Ben vrij flexibel in dagen zolang het maar in Juni is, dus vertrekken ergens 1ste-5de en terug ergens 25ste-30ste oid.
Je hebt net alle deals gemist (KLM Werelddealweken, Qatar, Emirates, etc). Dus de echt goedkope tickets zijn al wel weg waarschijnlijk. Goedkoopste wat ik in die deals kon vinden was 500 euro met belachelijke overstaptijden op Dubai. Kortom, die 600 euro is helemaal niet heel verkeerd denk ik.
Ja, KLM heb ik nog gecheckt toen, maar had nog niet 100% zekerheid ed en vond het ook geen absurde aanbiedingen.
Heb nu via WTC wat vluchten kunnen vinden voor 750e retour maar dan heen op Kilimanjaro en terug vanaf Zanzibar, bespaar ik dus één vlucht terug van Zanzibar naar Kilimanjaro, wat wel heel wat aantrekkelijker is.
Ramonnie , wij hebben vorige week voor in juli een vlucht geboekt voor 470€ H/T AMS-DAR . kijk bij wwwgate1 en wwwmomondo , hou wel de reistijden in het oog !