Goedkope tickets naar Kenia of Tanzania??

Hallo!
Mijn naam is Debbie en ik wil deze zomer gaan reizen door Kenia, Tanzania en Uganda. Nu ben ik een beetje aan het kijken naar tickets, maar ik vind het wel prijzig. Ik wil namelijk vertrekken in juli i.v.m. mijn diploma uitreiking.
Nu vroeg ik me af heeft iemand tips voor mij om goedkoop te vliegen naar Kenia of Tanzania? Heb nu via KLM een ticket gevonden van 850 euro, maar het zou natuurlijk fijn zijn als dat goedkoper zou kunnen!

Groetjes Debbie

ik vlieg van 23 juni tm 23 juli (nairobi - dar es salaam) voor 610 euro.
met klm vanuit Dusseldorf.

Hoi Debbie,

Via Numa Air, een agent voor Ethiopian Airlines kan je vanaf 650 euro via Addis Ababa naar Nairobi, Dar es Salaam of Kilimanjaro International airport. Bij Nairobi ligt het Nairobi National Park en ook de afstanden tot Lake Nakuru National Park en Mount Kenya zijn niet zo groot. Kilimanjaro International Airport ligt bij Arusha in Noord-Tanzania, is de luchthaven die het dichtste bij de beroemde Noordelijke parken van Tanzania ligt en ligt binnen 3 tot 4 uur rijden over goede wegen van de Ngorongorokrater, Lake Manyara National Park en Tarangire National Park. Op een aantal uren rijden van de Tanzaniaanse hoofdstad Dar es Salaam ligt het Mikumi National Park en het zeer grote Selous Game Reserve. Er zijn hier veel minder toeristen maar ook veel minder accomodaties. Voor accomodaties kan je ook kijken op www.africatravellodges.com. Bij de Noordelijke parken in Tanzania zijn accomodaties in Mto wa Mbo en Karatu interessant.

LINK

Moet je wel wat hoppen maar je kan bijv. vanuit Oostende naar Barcelona voor maar 50€.

Depending on your needs, kan dit erg interessant zijn.

Hoi Debbie,

Vluchten naar Nairobi zijn volgens mij het goedkoopst. Wij vliegen in februari voor E350 pp van A’dam naar Nairobi met Brit. A’ways. Juli is sowieso duurder, maar denk dat je voor E600 wel kan vliegen. Ik zelf kijk op Scyscanner (de app) en stel een waarschuwingsmail in voor las het goedkoper wordt.

Succes.

https://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=173866

Ik vlieg voor 500 euro naar Mombasa, buiten seizoen.

Of vlieg op Nairobi met BA idd (350€) en ga dan met de SGR naar de kust of een connecting flight met FLY 540 of Jambojet.

Alle links en info op bovenvermelde thread