vlucht boeken via laoairline site

Wij komen op in juli aan in Bangkok en willen de volgende dag doorvliegen naar Luang prabang. De goedkoopste vlucht is te boeken
vanuit nederland via de site van Laoairlines. Maar ik vraag me af of dit goed gaat met de betaling? en met de ticket enz.
Heeft iemand ervaring met het boeken via de site van laoairlines?

Hoi Erik,

ik heb via internet een boeking (Luang Prabang - Siem Reap Cambodja) gedaan via Lao Airlines hun eigen site. De bookingtool werkte toen (eind 2011) niet naar behoren, dus heb ik het via mail gedaan. Werd fijn geholpen en ook met de betaling geen probleem. Ik zou het een volgende keer weer via hun doen.

Erik,

In mei 2012 zijn wij ook gevlogen van Bangkok naar Luang Prabang.
Vlucht met LAO Airlines hebben we in Nederland via internet geboekt.
Geen enkel probleem. We hebben via Creditcard betaald.
Je ontvangt dan per mail een booking conformation, en een E mail ticket, perfect geregeld.
Je hoeft dus verder niets meer te doen.
Aldaar te Luang Prabang aangekomen op het piepkleine vliegveld, kun je geld omzetten.
Wij wisselden US dollars tegen Lao Kips. Je dient ook ter plekke ongeveer US dollar 35,00
te voldoen voor je visum.
Tip voor goed hotel in Luang Prabang : My Dream Boutique resort.
Klein hotel met hotelkamers met balkon en bungalows aan de rivier. Tevens klein zwembad aanwezig.
Je kunt dan te voet of met de fiets naar het centrum.
Prachtige plaats. Veel te zien.
Na 5 dagen helse bustocht gemaakt naar Vientane, niet veel te doen aldaar . Daarna terug naar Thailand.
gr. Azie59

1 like

Azie 59

Bedankt voor tip