Vlucht: Amsterdam - LIMA, Peru Tips?

Hey allemaal!

In de laatste week van juni vertrek ik naar Cuzco, Peru. Ik blijf daar 10 weken: 2 weken Spaans, 6 weken vrijwilligerswerk in een weeshuis en daarna nog 2 weekjes reizen. Heb alleen nog geen ticket!

Wie o wie kan mij tips geven. De vluchten worden steeds duurder maar ik weet niet wat verstandiger is. Een rechtstreekse vlucht naar Lima nemen met bv KLM en dan iets meer betalen. Of een vlucht met 1 of 2 stops. Ik kom bv Delta Airlines overal tegen met een tussenstop in Atlanta. Is dat goed te doen?

Hoor graag van iedereen die ervaring heeft, thnx! :smiley:
Groetjes Eva
[EMAIL=“eefie20@hotmail.com”]:arrow:eefie20@hotmail.com

Hey Eva,

Is het al gelukt met je vliegticket?? Ik had je andere berichten nog niet gelezen toen ik dat mailtje stuurde, dus had je er waarschijnlijk ook niet zoveel aan. Maar ik zal dus ook echt niet weten of je een directe vlucht of 1 met meerdere stops moet nemen. Ik moet in ieder geval 2 keer overstappen, 1x in Madrid en 1x in Caracas. Aangezien het vliegveld van Caracas redelijk klein is valt dit denk ik wel goed te overzien. In Atlanta zal dit wel anders zijn, maar alles staat daar perfect aangegeven (dat zei me broer tenminste).

Ik hoop dat het allemaal lukt met je vliegticket dan kunnen we elkaar nog een keer zien in Cusco!!

Groet, Richard