Vliegtuig probleem

Dag lieve mensen,

Ik ben van plan om in het voorjaar van 2013 naar Japan te gaan in mijn eentje. Ik ben een meisje van 21 en las dat het geen probleem is om alleen te gaan. Gelukkig! Maar nu heb ik een probleem;

Ik zou graag in Fukuoka beginnen om vervolgens door te trekken naar Kyoto en te eindigen in Tokyo. Nu blijkt dat het goedkoper vliegen is om zowel te beginnen als te eindigen in Tokyo, namelijk rond de 650 euro met KLM. Zou ik beginnen in Fukuoka dan ben ik bijna 300 euro meer kwijt.
Ik was van plan om een railpas aan te schaffen voor een week maar dit veranderd dat verhaal aangezien ik ook weer helemaal terug moet naar Tokyo op het einde van mijn reis.

Heeft iemand suggesties van hoe ik mijn vakantie het beste zou kunnen plannen rond dit feit? Of weet iemand nog een andere goeie en goedkope luchtvaartmaatschappij?

Arigato! :zon02:

Bij KLM kun je wel naar Osaka vliegen. Dat is al iets dichter bij Fukuoka. Dan kun je bv via Osaka arriveren, eerst een weekje Osaka/Kyoto doen en dan met de Railpass gaan rondtrekken, eindigen in Tokyo en vanaf Tokyo terugvliegen.

Er zijn ook vroegboekkortingen voor binnenlandse vluchten en budget airlines : Discount Air Tickets for Japan

Je kunt ook een Japans reisbureau bellen:
Tozai Travel
Nippon Express Tours
Misschien dat ze je kunnen helpen met een betaalbare vlucht naar Fukuoka.

Bedankt voor je tip, Nigo! Naar Osaka had ik nog niet gekeken.

Heb er nu al zin in maar moet nog een jaar wachten, haha!

voor 650 met klm! waarom kom ik die aanbieding niet tegen!