Vliegtickets Japan

Hallo allemaal,

In van 2 t/m 20 Oktober ga ik 2,5 week naar japan.
Hotels etc zijn allemaal geregeld nu de vlucht nog.
Ik kom aan in Tokio en ga terug vanuit Fukuoka.
De goedkoopste vlucht op dit moment is ongeveer 600 euro met All Nippon/Lufthansa.
Zal het lonen om nog te wachten of zal de prijs niet veel meer dalen. (zag wel dat bij all nippon de brandstoftoeslag volgende week verlaagd word dus wacht sowieso daar nog even op).
Graag hoor ik jullie ervaringen hiermee.

Groeten,
Quincy

Verwacht je dat je voor de helft naar de andere kant van de wereld kan vliegen?

Nee dat verwacht ik niet

Dan raad ik aan om te boeken. Anders ga je speculeren met koersen en des te langer je wacht…

Wat ik zelf altijd handig vind is om bij WTC langs te gaan op kantoor (of bellen, maar ik woon er wat dichter bij). Zij denken hartstikke goed mee en hebben vaak ook goede prijsafspraken. aan de andre kant, ik denk niet dat je onder de 600 komt. (zonder al te extreme overstappen)

Ja dacht al dat het niet veel goedkoper zal worden. Hoor alleen zoveel verschillende verhalen over vroeg en laat boeken.Dacht vraag het hier nog even voor de zekerheid aan de experts :wink:

Op zich is het zeker geen verkeerde prijs, ik denk dat Aeroflot de enige airline is die daar nog serieus onder zou kunnen duiken (maar aangezien die niet op Fukuoka vliegt heb je dan sowieso een extra overstap), anders zal het hooguit tientjeswerk zijn. Toch zou ik zelf niet zo vroeg boeken, ik verwacht sowieso ook niet dat het heel veel duurder zal worden. En specifiek voor deze route wil KLM nog weleens handige aanbiedingen hebben, met een non-stop vlucht terug vanaf Fukuoka.

Maar als dit voor de rest wel helemaal de ideale vlucht is, dan gewoon toehappen.

Ik denk dat je 1 overstap hebt heen en terug ? Als dat zo is, is het zeker een prijs die ik zou boeken.

EUR 600 is idd een prima prijs voor Japan. Veel goedkoper wordt het niet hooguit EUR 50 als je bv KLM Werelddeal weken hebt maar dit scheelt dus niet veel. Dus gewoon boeken voor die prijs. Dan heb je alles al en heb je de tijd om mooi je route uit te stippelen.