Vliegtickets

Een goedenavond medereizigers,

Via welke maatschappij zijn de goedkoopste vliegtickets te vinden naar Nicaragua? Ik vind telkens tickets van minimaal 950 euro, of is dat een normale prijs?

Daarnaast wil ik vragen of je in Nicaragua ook jungle-tochten kunt maken.

Alvast bedankt.

Mvg,

Robbie Campo

Hallo Ronnie,

Wij gaan over een paar weken naar Nicaragua en hebben er voor gekozen om via San José in Costa Rica te vliegen via Delta Airlines. We hebben voor de ticket €570,- betaald. We vertrekken dan wel op een maandag en keren op een vrijdag/zaterdag terug. Vanuit San José trekken we dan snel noordwaarts om vooral langer in Nicaragua te zijn.

Volgens mij zijn de jungle-tochten in Nicaragua vooral in het Noorden van het land, maar ik weet er nog niet genoeg van om dat met zekerheid te zeggen. Ik heb ook gelezen over de grensrivier met Costa Rica vanuit de Oostkust (San Juan geloof ik) waar het er toch aardig jungle-achtig moet uitzien.

Groeten,
Pribrohm

De kosten van een ticket ligt een beetje aan de periode wanneer je wilt gaan.
Vaak zijn de tickets in het hoogseizoen duurder dan het laagseizoen.
Een goede prijs voor een ticket is ongeveer tussen de 600 en 750 euro.
Een tip is om regelmatig de sites van Continental Airlines en Delta Airlines in de gaten te houden, de prijzen voor een ticket kunnen soms dagelijks verschillen.

groet, Cella

http://www.verrerondreizen.com/verrerondreizen/vliegtickets.php/Nicaragua

Wij vliegen vanaf Londen Heathrow naar Managua voor 565euro per persoon met Britisch Airways, al met al zijn we dus ongeveer 650 euro kwijt. We hadden de gunstigste overstap (14 en 16 uur vliegen) in Miami en vertrekken 2 augustus en komen 26 augustus terug. Wij hebben met oudjaar geboekt, en de prijzen zijn sindsdien ontzettend gestegen!

Voor de echte jungle schijn je in San Carlos te moeten zijn. Met verborgen meren, primair oerwoud en veel kans om dieren te zien omdat er weinig toeristen komen.