Wij willen in februari 2014 voor drie weken naar Nicaragua gaan. Is het handig nu al tickets te kopen. Ik zag vanaf Amsterdam met Lufthansa (i.s.m. Continental) iets voor een kleine € 700,-. Wel een lange (meer dan 4 uur) overstap in Houston US.
Of is het beter te wachten op nog goedkopere tickets (last-minute)?
Hoi,
Dat is een mooie prijs. Last minute is bijna nooit goedkoper richting Nicaragua. 4 uur in Houston is ook ok, want je moet uitstappen, langs douane, naar andere gate, weer douane etc. Je bent zo anderhalf tot twee uur verder voor je bij de volgende gate bent. Het zijn aansluitende vluchten, dus zeker goed.
De prijs is meestal rond de 900 tot 1100 euro. Dus als je hem hebt voor 700,- gelijk doen.
Hola,
Helemaal met Peet77 eens, 700 is een goede prijs voor maar 1 overstap. Veel goedkoper wordt lastiger of je moet met meer overstappen nemen, maar vaak wordt je reistijd dan echt heeeel lang. Verder is 4 uur op Houston prima te doen, is een groot vliegveld met genoeg winkels, restaurantjes en andere faciliteiten.
Saludos,
Sole
Dank, dat is goed om te horen. Ik heb al veel gelezen op het forum en daardoor een aardig idee wat ik allemaal wil gaan zien.
Ik vroeg mij nog af of of Little Corn Island echt een must is, als je ook al naar het strand van San JR en bv Léon gaat.
Kun je trouwens lekker zwemmen aan de Pacific of is de zee te ruw?
Hola,
The Corn Islands zijn zeker een must, de Caribische oceaan is namelijk totaal anders dan de Pacifische oceaan. Natuurlijk zijn beide kusten mooi en kun je in beiden goed zwemmen of surfen. De Caribische oceaan is alleen exotischer: azuurblauw, witte stranden, helder water en veel koraal dus prima voor duiken en snorkelen.
Saludos,
Sole
Je kan ook vanaf Dusseldorf vliegen met Delta voor circa 525 euro… Het is een idee.
Toen ik wilde boeken waren de tickets met Lufthansa/United verhoogd naar € 960. Gelukkig kwam Delta nu met aanbiedingen voor rond de € 700. Die heb ik snel geboekt, nu gaan we via Altlanta.
Via Düsseldorf zijn ze inderdaad wat goedkoper, maar dan heb ik weer te maken met trein- en hotelkosten. Ik woon nl. dichtbij Schiphol dus dat vind ik makkelijker.
ik heb 540 euri betaald, zie www.skybreakers.nl met air berlin en american airlines
heb daar vaker tickets geboekt richting midden en zuid amerika, komen altijd als goedkoopste uit de bus.
je kan ook mailen of bellen en dan zoeken ze het goedkooptste ticket voor je uit. echt super!
Voor die prijs lukt het echt niet in februari a.s. Zelfs niet in Dusseldoeff. Bovendien erg lange vluchten met 2 stops.
Ik ben toch wel blij met mijn Delta ticket van euro 700
Skybrekers is volgens mij hetzelfde als www.vliegtarieven.nl
Tja in dat seizoen mss niet, ik vlieg idd vanaf dusseldorf in september, maar wel maar 16 uur onderweg, dus voor mij perfect…