Tickets geboekt

Hallo,

Tickets naar Nicaragua zijn geboekt. We hebben nog even, we vertrekken pas juli 2016, maar we vonden nu een hele scherpe ticketprijs. We gaan met onze twee jongens van dan 10 en 6 jaar. Al veel informatie gevonden via dit forum en de lonely planet. Maar leuke (insider) tips zijn altijd welkom.

Groeten Miriam

Waar hebben jullie die tickets gevonden en wat was die scherpe ticketprijs?

We hebben de tickets gevonden via vliegtickets.nl. Voor ons vieren 2800 euro, leek mij een prima prijs. We vliegen via Londen en Miami. Heen 20 uur en terug 17,5 uur.

Bedankt Thomasjes en een goede reis gewenst. Wij plannen een 5 weekse reis van ongeveer 10/7 tot 15/8/2016 met onze jongens van 13 en 14 jaar. Alle insidertips zijn ook ten zeerste welkom. We hebben wel gemerkt at de prijs voor en huurauto vèèl duurder dan in Mexico.

Wie weet komen we elkaar dan wel tegen. Wij vertrekken 18 juli tot en met 13 augustus. Hebben jullie al tickets geboekt?

Neen, ik ben nog aan het zoeken in de hoop een errorfare te vinden zoals vorig jaar.

Hola,

Welkom! Leuk dat jullie volgend jaar met kinderen naar Nicaragua op vakantie gaan! Op dit forum kun je heel veel insiders tips vinden. Lees de topics op dit forum door, zo lees je waar je goedkope vliegtickets kan vinden en meer info over autohuur. Ikzelf heb goede ervaring met Dollar Rent a Car aan en Alamo, dus die kan ik jullie zeker aanraden.

Saludos,
Sole

Buenas noches,

We zijn eigenlijk van plan om veel met het openbaar vervoer te doen. Sole, jij geeft tips voor autohuur. Wil je daarmee zeggen dat een eigen auto een betere optie is?

Saludos,
Miriam

Hola,

Nee hoor, OV is prima te doen en raad ik ook zeker aan! Zeker als je geen hele kleine kinderen hebt.
Zie meer info: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=181325

Saludos,
Sole

Wat leuk, wij vertrekken ook op 18 juli. Met z’n vieren (2 kinderen 15 en 12 jaar) Zijn ook van plan alles met OV af te leggen.
Ik heb al veel tips op dit forum gelezen. Deze zullen zeker helpen met het uitstippelen van onze reis!
Paul.

Echt een prima prijs voor dit seizoen volgens mij hoor! Wij hebben bijna 1000 betaald per ticket… Veel plezier!! Ik heb een hoop tips verteld in mijn reisverslag.