Hoi,
wie kan mij vertellen waar ik goedkope vliegtickets kan regelen en welke dingen ik moet regelen als ik stage ga lopen in suriname
wie wil mij helpen
Bedankt
Groetjes,
bijv.
bankzaken (geld,pasjes)
etc
wie o wie kan mij helpen
Hoi,
wie kan mij vertellen waar ik goedkope vliegtickets kan regelen en welke dingen ik moet regelen als ik stage ga lopen in suriname
wie wil mij helpen
Bedankt
Groetjes,
bijv.
bankzaken (geld,pasjes)
etc
wie o wie kan mij helpen
Dag Sabine,
zelf kocht in mijn ticket bij de SLM, je hebt dan een rechtstreekse vlucht vanaf Schiphol. Een andere, tevens goedkopere, optie is door te reizen via Parijs en Frans Guyana.
Betreft bankzaken: met een pasje van de Postbank (met Maestro-logo) kan je zonder problemen geld opnemen bij vestigingen van de RBTT-bank. Euro’s kan je omwisselen bij de vele cambio’s, maar let wel op de koersen en of je niet wordt afgezet!
Succes!
Gr. Diana
Beste Sabine (en Diane),
De route via Parijs en Cayenne is niet meer legaal. Doordat ze het laatste stukje niet meer vliegen (Cayenne - Paramaribo), moet je illigaal de grens over. Dit kan later voor meer problemen zorgen.
Ik zou je daarom willen adviseren om via SLM of KLM je ticket te kopen. Je kunt overigens ook via Trinidad vliegen, maar wees dan wel voorbereid op een lange reis. Overigens kun je ook contact opnemen met mijn colllega van Stageloket Suriname, Erica van Engel. Zij heeft goede contacten en kan voor jou het goedkoopst mogelijke ticket voor je regelen. Mocht je hierin geinteresseerd zijn, mail dan even naar [EMAIL=“info@stageloketsuriname.nl”]info@stageloketsuriname.nl
Succes met je voorbereidingen!
Groetjes Nynke
Hallo Sabine,
Via blue frog travel kan je studentenpakketen kopen inclusief ticket.
Dit is in totaal vaak goedkoper dan een los ticket. Het adres is: http://www.etostravel.info/stage.htm?
Weet je trouwens al wat meer over de periode en waar je overnacht?
XX Ellen
hoi,
ik krijg denk ik volgende week bericht als ik meer weet dan hoor je snel van mij
bedankt voor alle informatie over de vliegtickets dat komt wel
goed
Groetjes
en suc6 met alle voorbereidingen
HOI
er staat ook wel leuke info op www.paramaribo.pagina.nl
of op www.suriname.pagina.nl
op deze site kon ik trouwens ook lezen, dat je wel legaal per veerboot de oversteek kan maken frans guyana/ suriname
en natuurlijk kun je daar gewoon alle info opvragen, ticketprijs enz enz
groetjes
Vanuit Windesheim gaan wij met vele studenten en wij zijn het goedkoopst uitgekomen bij TUI reisburo!