Prijs van een ticket vanaf Suriname?

Ik ben van plan te reizen naar mexico, cuba en suriname. Nou hoorde ik dat ik het beste van te voren tickets naar mexico city en van paramaribo naar nederland kan regelen. Wie weet er waar dat kan? wat is een reeele prijs voor een ticket? Ik zie soms prijzen van boven de 1000 euro… Is het mogelijk om tussen mexico en suriname te vliegen>? of is er een andere betere of goedkopere manier? Ik hoor graag tips (ook andere tips wat betreft reizen naar mexico, suriname en cuba zijn welkom)

Surinam airways vliegt tussen Paramaribo en enkele plaatsen in het Caraïbische gebied. Ook vliegt Dutch Caribean Airways vanaf Curacao: www.slm.nl (link vluchtschema’s)

Ook kan je makkelijk met het openbaar vervoer naar Frans Guyana gaan en daar het vliegtuig naar Frankrijk pakkken.

Beste Tanja,

Omdat het om een enkele reis gaat is de ticket zo duur, je gaat dan van Suriname naar Nederland. Slm zal vermoedelijk het goedkoopste zijn, misschien anders Martinair. Wat je inderdaad wel kunt doen en wat weer goedkoper is, is via Frans Guyana. Dan kan je soms ook nog naar Martinique.( een paar uurtjes rondhuppelen) Je kan binnenkort met Blue wing trouwens wel vliegen van Paramaribo naar Cayenne ( Frans Guyana).
Kost je allemaal regelwerk, dat is minder.
Tickets en prijzen zijn ook afhankelijk van de periode. En ja, jammergenoeg zijn ze pittig.
Kan wel meer voor je uitzoeken,meld me dan wat je precies wil.

Esther Lijkwan
www.colourfulsuriname.com