vliegtickets

Hoi,

wie weet hoe ik nog aan een betaalbaar ticket naar Suriname kom voor deze zomer of evt. een fly drive?

Denk er ook aan om te vliegen op Cayenne (Frans Guinea) en vanaf daar naar Suriname te reizen omdat Air France daar redelijk goedkoop op vliegt… zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

groetjes Sanne Krijgsman

Ongeveer 8 a 900 Euro incl Tax ed. als het een studenten of 60+ ticket betreft. Wel om vragen bij een reisburo. Is een maand ticket wat wordt verlengd tot een half jaar. Via Cayenne is voorderliger als je daarna over de weg verder gaat. (St Laurant-Albina)

OF

Q-Int naar Fortaleza(BR) en dan een paar dagen met de bus/boot

Christo

Tip van mij: www.caribbeantravel.nl , daar heb vorig jaar mijn (studententicket) geboekt. Uit heel Nederland boeken mensen hun tickets bij hen. Ze hebben veel ervaring,en aanbiedingen. Ik was geloof ik zon 700 euro kwijt en dan kon ik mijn ticket kosteloos wijzigen in Suriname.

Ik heb geen ervaring om via Cayenne te vliegen, die mogenlijkheid heb ik wel onderzocht maar werd me steeds afgeraden. Je schijnt vaak savonds in het donker pas aan te komen, en zal over het land verder moeten reizen.( vliegen vanaf daar door is duur, ben je zeer waarschijnlijk meer kwijt)
Vanaf albina ben je zo 3 uur onderweg met een auto, de reistijd tot albina zou ik niet weten, maar als je dus savonds aankomt, moet je misschien ook dus overnachten eerst, om de volgende dag verder te kunnen reizen.
Dus is de vraag of het zo veel zal schelen tov een rechtstreeks ticket vanaf Amsterdam?!

gr Mayo