momenteel ben ik hard op zoek naar vliegtickets naar new york of bangkok voor mijn geplande reis eind maart (ja ik ben er vroeg bij ja heb ook zo’n zin om weg te gaan >>> maar dat ter zijde :))
Nu zoek ik met sites als VliegticketsTool.nl en chase bij verschillende aanbieders, maar ben ik erg bang voor exra bijkomende kosten bij alle aanbieders
Is er iemand die misschien een overzicht heeft van extra boekingskosten per site? Zodat ik niet achteraf verrast wordt.
Ook als iemand meer websites weet waar je gemakkelijk kunt zoeken (het liefst op meerdere sites) laat dan even een berichtje achter aub.
Heb ik laatst ook bekeken en kwam met onze vlucht het goedkoopst uit bij Cheaptickets. Gewoon een paar aanbieders uitproberen met dezelfde vlucht en kijken wat de totaalprijs is bij allen en je weet waar het het goedkoopst is.
Bij dreizen.nl komen er 15 euro admi kosten bij en 4 euro vliegticket verzekering. Deze is verplicht. Stel dat de luchtvaart maatschappij falliet gaat krijg je je geld terug. Verder kun je op de site makkelijk alle maatschappijen vergelijken!
Hi, ik word ook altijd moe van extra boekingskosten en krijg deze nooit echt inzichtelijk. Ik vond in dit artikel over goedkope vliegtickets barcelona een klein onderzoekje naar boekingskosten bij verschillende ticket site. Vond er ook een goede prijsvergelijk zoeker voor goedkope vliegtickets . Op www.goedkope.nl/vliegtickets