Vliegtickets Juli 2012

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik hebben na lang wikken en wegen toch besloten om zelf op vakantie te gaan, in plaats van met een groepsreis.
We zijn nu dus op zoek naar vliegtickets voor onze reis.
We willen in juli ongeveer 3 weken naar Thailand en we hebben al veel gezocht en ik ben erachter gekomen dat er heel veel verschil zit tussen de vliegtickets.
Ik heb nu een vliegticket gezien waarbij we met Finnair vliegen, met 1 tussenstop. De prijs is ongeveer 696 euro, mij leek dit een redelijk goede prijs maar mijn vraag was wat jullie hiervan vinden? Is het verstandig om nu al een vliegticket te boeken waar we ongeveer 700 euro voor betalen, of komen er later nog goedkopere vliegtickets beschikbaar?

juli is hoogseizoen, ik zou er zeker niet van uit gaan dat er nog goedkopere tickets komen. bovendien is Finn Air een goede maatschappij

De aanbiedingen worden in Januari verwacht.
Leuke site om te zoeken is Goedkope vliegtickets : TIX : Nú alle vluchten vergelijken

Misschien komen we elkaar nog tegen in Juli.

Robin

696 Euro is zoals Jenny al zegt een mooie prijs. Juli is zomervakantie dus altijd druk, regenseizoen of niet. Mochten er nog wat aanbiedingen komen voor deze periode, dan zullen ze echt niet veel lager liggen dan deze prijs.

Bedankt allemaal voor de snelle reacties!
Ik heb inderdaad op tix.nl gezocht en daar zijn we deze prijs ook tegen gekomen. De vluchten zowel heen als terug hebben een overstap tijd van 1,5 uur, wat me ook fijn lijkt. De tickets gaan echter wel snel, vanochtend waren er nog meer data beschikbaar dan nu, dus het plan is om ook hopelijk vanavond definitief de tickets te boeken:cheer:

Wij gaan ook in juli 2012. En ik kom er ook achter dat de prijzen steeds hoger worden. Dus wij gaan ook maar snel boeken. Wie weet komen we elkaar nog tegen. Ik ga ook 3 weken samen met mn vriend. O.a. naar Bangkok, Chiang Mai, Kanchaburi (of zoiets) en een tropisch eiland. Veel plezier met alle voorbereidingen.