Vliegtickets Bangkok

Voor mensen die nog op zoek zijn naar betaalbare vliegtickets…

Zaterdag mijn vlucht geboekt via www.joker.be

Qantas Airways
28/07/2010 Brussel - Londen - Bangkok
20/09/2010 Bangkok - Londen - Brussel

521euro (incl 3 overnachtingen Bangkok)

Actie geldig tot 30jan!

AStrengthWithin bedankt voor het linkje! Zie de aanbieding alleen niet staan op de website? Kan je me misschien een directe link geven?

Klinkt goed inclusief 3 overnachtingen…

Groet Michel en alvast bedankt.

Hey Michel,

wanneer ik de prijzen via de website berekende kwamen deze idd ook veel duurder uit. Een vriendin van me was in het kantoor zelf info gaan vragen + boeken en kwam zo veel goedkoper uit. Ben dan zelf ook eens in een joker kantoor binnengestapt en de prijzen waren ongeveer 300euro goedkoper dan op de website.

Als je minstens 2 overnachtingen bij je vliegticket boekt dan ging de tax van ± 350euro naar ± 140euro (Qantas airways) Joker heeft ook een hele lijst met hotels waaruit je kan kiezen. (van 5euro tot …euro per overnachting) Je hoeft de overnachting daarom niet te gebruiken.

Kantoren:

Antwerpen (2x)
Brugge
Brussel
Gent
Harelbeke
Hasselt
Leuven
Mechelen
Schoten

Genoeg informatie.
Bedankt voor de nuttige info!
:vak02:

Zijn er ook vluchten die rechtstreeks naar Bangkok gaan vanaf Amsterdam of Dusseldorf of hoef ik hier niet eens naar te zoeken?

vanaf amsterdam vliegen klm, eva air en china air rechtstreeks op bangkok
ook vanaf dusseldorf zijn er rechtstreekse vluchten
deze zijn echter wel bijna altijd flink duurder dan vluchten met tussenstop

groet dirk :chin:

Dat is niet slecht bedoeld;maar ik vind dat je via Londen vliegt dat je twee stappen achteruit gaat dan vooruit;natuurlijk het is goedkoper +je zit 3dagen vast in een hotel in Bangkok!ben er eerlijk gezegd toch niet voor de vinden!g.s

Bij www.lastminute.de heb ik rechtstreekse vlucht gevonden met thaiairways hoogseizoen voor 764 euro.
Je vliegt via Frankfurt.
Misschien ook een optie.

Tax blijft altijd hetzelfde, zonder of met hotelovernachtingen. Joker dient deze luchthavenbelastingen ook gewoon aan Qantas te betalen, ongeacht of er hotels of niet bijgeboekt zijn. Tax op de route Brussel-Londen-Bangkok v.v. is zo’n 322 euro.
Kan wel zijn dat Joker een speciaal tarief heeft dat alleen geldig is met minimaal 2 hotelovernachtingen (zgn IT-tarief, dat niet los verkocht mag worden zonder landarrangement).

Het is idd goedkoper. En we hebben een degelijke aansluiting in Londen (± 2u wachten). En ivm het 3dagen vastzitten in Bangkok. Is een bewuste keuze. (Normaal moet je minstens 2dagen boeken om de korting te verkrijgen) Maar een vriendin van me zit in juli in Thailand. 3 dagen nadat ik aankom vertrekt ze vanuit Bangkok terug naar huis. Dus ideale manier om daar af te spreken.

Zoeken via skyscanner levert ook leuke resultaten op, ik heb zelf voor 18 mei met EVA airways geboekt met Budgetair rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam voor € 592,00 (reserveren € 15,00)
Veel succes

Gewoon ff benieuwd, maar wanneer is je terugvlucht BKK-AMS ?

Klinkt misschien een beetje raar maar op mijn vraag aan het Thaise consulaat of een enkeltje volstaat krijg ik geen antwoord, dus heb ik besloten een retourtje te nemen maar van de terugreis geen gebruik te maken, derhalve staat de terugreis op 15 juni

Nog even iets vreemds!!!
Als je zoekt via skyskanner en dan de aanbieding van Skytours neemt kom je uit op € 555,62, maar ga je dan naar de site van skytours.nl dan kost het aanmerkelijk meer vanwege de hogere tax

Thaise Consulaat ook wel eens gemaild, maar ook geen antwoord gekregen…

Als passagier alleen in het bezit is van een enkeltje (en geen visum of uitreisticket) kan de airline de passagier weigeren.
In dit forum kan je al heel veel info hierover terugvinden, er zijn een aantal mensen hier op het forum die heel veel van visa e.d. afweten en er zijn ook diverse topics aan gewijd (zelf probeer ik me altijd beetje afzijdig te houden als het over visa gaat, omdat ik daar niet heel veel van af weet).

Komt helaas wel vaker voor dat dit soort vergelijkingswebsites tarieven tonen die niet kloppen…
Ook worden niet alle online aanbieders meegenomen in de vergelijking…