Hulp gevraagd vliegticket Bangkok!

Heb even hulp nodig want kom er zelf niet uit.

Ik wil eind juli naar Bangkok vliegen en heb de volgende opties gezien:

Met Qatar vanuit Frankfurt naar Bangkok met 1 tussenstop (2 uur wachten) voor 716 euro. Heb een lift naar Frankfurt dus daar komen geen extra kosten bij. Lijkt mij een prima prijs. Weet alleen niet hoe Qatar is?

Dan heb ik bij Holiday International een aanbieding gezien van Eva Air rechtstreeks van Amsterdam naar Bangkok voor 801 euro. Maar als ik zelf zoek bij Eva Air kom ik rond de 1.000 euro uit. Het lijkt mij niet zo dat reisorganisaties tickets inkopen of kan dat wel?

En de laatste optie is bij de Vries reizen met Turkmenistan airlines voor maar 619 euro. Iemand daar ervaringen mee?

Mij lijkt de eerste optie het beste maar hoor graag jullie advies!

:chin:Emirates van af Dusseldorf is vaak ook niet duur over de Vries reizen is al menig keer op dit forum iets over geschreven dus doe hier je voordeel mee.EVA air is ook niks mis mee heb je wel een rechtstreekse vlucht.:thailand::cambodia:

Heb me rot gezocht voor een goedkoper ticket,maar het heeft niet mogen baten(allemaal rond de 850/900euro!!Tja,wat wil je het is hoogseizoen.Ik denk dat je beter optie 1 neemt,voordat die de deur uitgaat naar iemand anders!Nog veel succes met je zoektocht!!

Ik ben ooit met Qatar naar Rangoon gevlogen. 't Is geen gewelidige maatschappij, maar het is te doen. Het eten is wel redelijk, maar het vliegtuig van Qatar naar Myanmar was zeer krap. Ook is het vliegveld in Qatar vrij chaotisch.

Als je echt ‘cheap’ wilt gaan en weinig waarde hecht aan comfort en luxe, zou je met Turkmenistan kunnen vliegen. Mijn keus zou het iig nooit zijn, maar dat is voor iedereen weer anders natuurlijk.

Qatar is een goede maatschappij en hebben een moderne vloot. Ook een goede prijs voor vertrek in juli.

Reisorganisaties hebben vaak ‘allotments’, een bepaald aantal stoelen die ze in beheer hebben. Misschien heeft Holiday International dit ook wel.
Of misschien is het een aanbieding die alleen door reisorganisaties in NL verkocht mag worden en vind je deze daarom niet terug op de website van EVA Air.

Voordeel van EVA is natuurlijk dat ze nonstop vliegen en vanaf Amsterdam vertrekken. Ik weet niet waar je woont in NL en hoeveel tijd het je kost om ook nog naar Frankfurt te reizen ?

Ik heb die vlucht van Qatar Airways ook gezien. Maar als je goed kijkt zit er ook nog een tussenlanding in Riadh, Saudie Arabië in. Het is een goedkoop ticket maar wel mijl op zeven. Je bent zo’n 26 uur onderweg vanaf FRA naar BKK.

Maar ja, je kunt natuurlijk zeggen dat je met die tien uurtjes extra onderweg 200 euro verdient t.o.v. andere aanbieders. Hou er wel rekening mee dat wanneer je voor de terugweg geen lift hebt, je nog een keer gauw 80 euro voor een treinticket kwijt bent terug naar Nederland.

Kortom, “up to you”

De vlucht van Qatar die ik gezien heb maakt een stop in Doha en duurt heen 13 uur en terug 16 uur. Valt nog mee dacht ik.

Maar ga morgen eerst contact opnemen met Holland International, kijken of die aanbieding klopt. En anders wordt het toch Qatar.

Dank voor jullie reacties!

Jouw eerste keus (Qatar) kan ook voor 660,- euro. Kijk maar even op www.vliegticketcentrum.nl.

Overigens is Qatar een 5-sterren airline en heeft zij in 2009 een Skytrax (publieks) award gewonnen voor beste airline van het Midden-Oosten.