Vliegticket zoeken Mexico/Guatemala

Weet iemand wat ongeveer de laagste prijs kan zijn voor een ticket Mexico of Guatemala in juli 2012?
Ik moet zeggen dat ze best prijzig zijn of misschien zoek ik wel op de verkeerde plaats…Ben heel benieuwd. >>>

Hoi,
Wat voor antwoord verwacht je hierop???
Wat is best prijzig ???
Van belang is voor hoe lang je wilt blijven hier in Mexico en naar welke plaats en vanaf waar vandaan eventueel.
Guatamala zal volgens mij altijd duurder zijn omdat er minder vluchten daar heen gaan.
Zoek eens op arkefly (rechtstreeks) of air berlin of air europe.

Groeten,
Patrick

Ik heb 550 € betaald voor een retour Brussel-Parijs-Mexico City met AirFrance, maar vond bij KLM vanuit Amsterdam dezelfde prijzen. Dat is wel in mei, niet in juli. In juli zal je sowieso (veel?) meer betalen.
Wij hebben retourvlucht Mexico City geboekt en boeken apart een binnenlandse vlucht bij, omdat dat veel voordeliger uitkwam voor ons dan heen op Mexico City en terug vanuit Cancun.
Voor reizen naar Guatemala City of Belize City betaal je bijna altijd meer en moet je meer overstappen, waarvan volgens mij altijd een overstap in de VS (–> ESTA nodig!).

Bedankt voor de tips!
Zeker die vd Esta, das weel heel wat meer geregel.
Bij welke maatschappij heb je die binnenlandse vlucht geboekt?
Helaas ben ik wel ad schoolvakanties gebonden…dus altijd duurdere tickets…>>>

Zo heel veel geregel is Esta op zich niet (gewoon online formulier invullen, kost 14 USD), maar overstappen in de VS is toch altijd een heel gedoe…
Wij hebben onze binnenlandse vlucht nog niet geboekt, maar zijn van plan van Chetumal terug naar Mexico City te vliegen (da’s ook het voordeel van een binnenlandse vlucht te nemen –> je kan ook van andere plaatsen vliegen, bv. ook Merida). Op Chetumal vliegt er volgens mij maar in maatschappij (interjet) en de vlucht kost ca. 80-100 €. Alle binnenlandse vluchten in Mexico die ik opgezocht heb, liggen ongeveer rond die prijs, ook van bv. Cancun naar Mexico City.

Hoi LaViajera,

Als je de mogelijkheid hebt dan adviseer ik om dan vandaag nog te boeken voor die binnenlandse vlucht bij Interjet want t/m vandaag hebben ze nog een outlet tot 60% korting.

Groeten,
Patrick

Bedankt voor de tip! Dat wist ik niet. En inderdaad, de datum dat ik wil vliegen, is er nog een korting :D!