vliegticket vooruit boeken of last-minute?

Hallo iedereen!

Na 3 maanden door azie zwerven zit het er bijna op, het onvermijdelijke komt eraan, ik moet weer terug naar nederland. Mijn vraag is nu, loont het om je vliegticket vooruit te kopen, of is het beter te wachten tot een lastminute aanbieding? Wat is goedkoper?

gr Daniel

Hallo,

Ik denk dat je alleen meer gaat betalen. Je zou naar Airasia kunnen kijken als je goedkoop wilt kun je naar Londen vliegen en dan door naar Amsterdam.
Verder is Bangkok en Kuala Lumpur erg goedkoop om vandaan te vliegen.
Ik heb begrepen dat Singapore Airlines nu een goedkope actie heeft voor 600 euro per persoon ik weet niet of dat one way is of retour trouwens.

gr van Moira

Kijk eens bij Air Berlin als je van Bangkok of Phuket een one way ticket wilt alleen vlieg je dan terug op bv Düsseldorf.
Zeker als je wat flexibel met je reisdatum bent kan je een aardige prijs vinden.
Malaysian Airlines is ook het kijken waard ik zag Bangkok-Adam voor zo,n € 380 staan.

Theo.

Enkele reis? Geen kans op een last minute aanbieding. Er zijn ook voor retorus zelden last minutes vanuit Thailand trouwens, alleen naar Thailand.

Goedkope tickets: beste kans: LTU/Air Berlin, Malaysia en Air Asia via Stanstead.