Last minutes - Bangkok

Hej,

Ik en mijn vriend zijn druk aan het nadenken over naar waar we op vakantie zouden gaan. Na veel info verzamelen over allerlei bestemmingen hebben we onze zinnen gezet op Thailand, Bangkok. We zouden gaan rondreizen voor een 3tal weken. Ik heb gekeken voor tickets en vindt de goedkoopste bij ‘Joker’ (Belgisch) voor 655euro (taksen in). Ik zie op andere sites ook veel last minutes naar Bangkok. Mijn vraag is of iemand weet of er in september ook nog steeds last minute aanbiedingen zijn naar Bangkok. Anders kunnen we misschien beter hierop gokken aangezien het dan nog iets goedkoper zal zijn. Kan iemand me dit zeggen?

Alvast bedankt!

Groetjes

Hoi,

Het blijft natuurlijk gokken maar als je in de positie zit waarin je gebruik kan maken van Lastminute boeking omdat je daar flexibel in bent qau je werk etc. Zou je dat zeker kunnen doen er zullen in september ook nog wel van dat soort aanbiedingen voor doen . Ik zou zeggen koffer klaar en vliegen maar. :vak01:

hoi

kijk eens op www.bmair.nl

goedkoopste is vanuit Duesseldorf met LTU

groetjes

Ik ben nu voor begin juni erg goedkoop uit bij Air-Berlin vanuit Dusseldorf. Ticket retour inclusief tax, annulering enz. 554 euro
Natuurlijk word ook vanaf juli de tax in Nederland geschrapt. Dus wie weet kan je dan wel vanuit hier erg goedkoop vliegen. Geen idee. Ik zou gewoon nog even lekker wachten en orienteren :slight_smile:

Succes!

Wat vinden jullie van deze aanbieding? Heeft iemand hier ervaring mee? Lijkt mij een mooie optie. Voor 499e heen en terug vanuit Dusseldorf + 1 overnachting bij aankomst. Graag jullie reacties!

http://www.devriesreizen.nl/reizen/azie/thailand/647/bangkok_startersreis_twin_towers_hotel_4_v_a_499_.aspx

Groetjes

Hmmm…zie dat je met deze aanbieding vliegt met Mahan Air, dus via Teheran… Er zijn in een kort verleden veel mensen geweest die problemen hebben gehad met Mahan Air (staat heel topic over hier op het forum http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=18961).

Persoonlijk zou ik liever iets meer willen betalen voor een ticket en een betere maatschappij boeken…(vanuit Dusseldorf bijvoorbeeld Air Berlin).

Hallo,

Last Minute vliegen dat bestaat niet echt dus het word niet goedkoper hoe langer je wacht met boeken. Het kan zelfs duurder worden in de loop van de tijd. Bij vliegen geld over het algemeen hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is.

gr van Moira

Inderdaad daar zit iets in dat weet ik. Maar aangezien wij al redelijk laat waren (denk ik dan toch) had ik het gevoel dat er niet echt supergoedkope tickets te vinden waren. En vaak zie je toch van die goedkopere last minute tickets. Dus we dachten het dan daar maar op te wagen.

I.v.m. Mahan air… ik lees hier echt heel veel verschillende ervaringen en beoordelingen over. Er zijn veel negatieve reacties, maar ook gewoon heel veel positieve. De ervaringen met deze maatschappij zijn echt wel verdeeld. Er zijn veel klachten over de service en personeel. Maar dat kan je gewoon verwachten als je met een goedkope organisatie gaat. We gaan er nog eens over denken en wat surfen op het net.

Bedankt voor jullie reacties!

Grtjs Anse

Hallo,

Hetzeflde geld voor LTU ik zal nooit meer met hun vliegen dit vanwege service en beenruimte.
Maar het is ook altijd heel persoonlijk.

gr van Moira