Vliegticket Jakarta - Labuanbajo (Flores)

Hallo allemaal,

Op zondag 26 juli land ik op Jakarta en op maandag 27 juli wil ik van Jakarta naar Labuanbajo vliegen. Via ticketindonesia.info kom ik uit op een vlucht met Garuda voor maar liefst 198 euro! Dat moet toch goedkoper kunnen? Hoe?!!!

Alvast bedankt,
Frank

Je kan wachten en hopen dat er nog een ticket ter plekke te boeken is. Of je boekte een tickets naar Bali of Surabaya en vliegt dan verder met Transnusantara.

Vergeet niet dat het nogal een eindje vliegen is van Jakarta naar Labuan Bajo. Zó goedkoop zijn tickets naar het oosten helaas niet… (Het is geen Air Asia budget bestemming.)

Nee, helaas:) Op de terugweg is het goedkoper…
Als ervaringsdeskundige adviseer jij dus om eerst naar Denpasar te gaan, dan naar Labuan Bajo en vanuit daar weer terug?

Bedankt voor je reactie!

Ik adviseer om voor de goedkoopste optie te gaan :wink:

Als je een bieding naar Denpasar weet te vinden (bv. voor een paar tientjes met Air Asia) dan kan reizen via DPS lonend zijn, maar aangezien je in het hoogseizoen wilt reizen geef ik je niet heel veel kans. Zeker niet omdat Idul Fitri dit jaar van 18-21 juli is en de vliegtickets een week na dato nog niet altijd terug zijn op hun oude (lage) prijsniveau.

Sluit me aan bij jenny prijzen worden op zeker voor Flores niet goedkoper met garuda.
Via DPS is iets goedkoper maar dan ben je wel weer tijd kwijt maar ook daar vandaan is het nog anderhalf uur vliegen.
Veel plezier mooie reis