Vliegen van Colombia naar Panama: té duur!

Hoi

Na een paar maanden reizen in ZA willen we ook naar Centraal Amerika. Ik schrik wel even van de vluchtprijzen?! Op copa airlines kom ik uit op 760$ voor een enkeltje (in mei 2016)?! Euh…ver boven ons budget! Enig idee wat een alternatief is? Per boot? Is er een site waar ik prijzen kan terugvinden?
Zijn er andere maatschappijen buiten copa airlines?

Grtjs

Kat

Hoi Kat,

By air :
Naast Copa Airlines vliegt ook Avianca rechtstreeks van Colombia naar Panama. Prijzig ! Maar als je de ‘special deals’ in ’t oog houdt, kan het soms beduidend goedkoper.

**By boat **:
Van eind oktober 2014 tot begin 2015 voer Ferry Xpress tussen Cartagena (Colombia) en Colón (Panama).

Die service is opgeschort, maar zou !? in november 2015 weer van start gaan. Mocht dit effectief het geval zijn, kan dit een alternatief zijn. Maar wel best niet te lang op voorhand boeken, me dunkt.

Info :

**Of nog **:
Op davidsworld.org lees je uitgebreid hoe David in 2012 van Colombia naar Panama trok :
Getting Safely (And Cheaply) From Colombia To Panama

Vast een fijne reis !

Super! Bedankt voor de info! Aangezien we niet exact weten wanneer we van Colombia naar Panama gaan reizen kunnen we het sowieso niet lang op voorhand boeken! Dus zal een last minute worden, lees duur! Hopelijk is de ferry tegen dan terug aan’t varen!

Wat zou ik doen zonder wereldwijzer! Geweldige site! En geweldig dat er zoveel hulpvaardige mensen zijn :smiley:
Grtjs

Kat