Goedkoop van Colombia naar Panama - Costa Rica- Nicaragua of Honduras....

Hallo,

Ik ben nu in Ecuador, ga door naar Colombia en mijn vlucht naar Nederland is terug vanuit Nicaragua. Nu heb ik waarschijnlijk niet genoeg tijd om al deze landen af te reizen om optijd in Nicaragua te zijn voor mijn terug vlucht. Het liefst wil ik vanuit Colombia naar Midden-Amerika vliegen, maar dan wel de goedkoopste optie. Iemand een idee vanaf welke luchthaven naar welke luchthaven het voordeligste zou zijn om zo dicht mogelijk bij Managua, Nicaragua in de buurt te komen?
Alvast bedankt!!!

Panama is het goedkoopste vliegen vanuit Colombia. Met corpa airlines. Vanaf daar kan je de bus nemen naar nicaragua ( ruim 20 uur schat ik ) dat is het goedkoopste. Weet alleen niet of je hier op zit te wachten :wink:

Hey Marike,
Mocht je nog tips willen voor Panama, Costa Rica en Nicaragua; daar ben ik dan juist al geweest :wink: Zou trouwens in Nicaragua niet in Managua verblijven. Granada is veel leuker en niet ver daar vandaan!
Groetjes Shanti

Beste reisliefhebbers,

Als afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar het imago van Colombia onder Nederlandse reizigers 21+. Zowel voor mijn opdrachtgever Avila Reizen als mijzelf is het van groot belang dat onderstaande enquête zo vaak mogelijk ingevuld wordt, zodat er betrouwbare en valide resultaten uit zullen komen. Onder de respondenten verloot ik het mooie boek ‘100 mooiste schatten van Latijns Amerika’, dus je kan er ook nog iets leuks mee winnen! Het invullen neemt zo’n 5 tot 10 minuten in beslag.

Alvast ontzettend bedankt!!

Met vriendelijke groet,
Jessica Trippelvitz

http://www.thesistools.com/web/?id=343057

Hoi Jessica,
Leuk dat je post,maar mag ik je vragen om in de toekomst zo’n oproepjes te plaatsen in het subforum Help me met mijn onderzoek
zie link : http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1279
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.:chin:

Ik vond het anders niet erg, ik heb het boek gewonnen :vrede:
Waarvoor dank trouwens Jessica :wink:

Misschien een beetje laat maar: Panama stad en Cancun zijn verreweg de goedkoopste luchthavens om naar te vliegen in Centraal Amerika. De rest is redelijk goedkoop met de bus af te leggen en de afstanden zijn niet heel groot.