Hallo
Ik vlieg binnenkort van Brussel naar Cusco, via Madrid en uiteraard Lima.
Heeft iemand tips om deze reis vlot te kunnen maken? Bijvoorbeeld wat ik allemaal moet weten en doen om in Lima goed en wel mijn vlucht naar Cusco te halen?
Groetjes!
Hallo
Ik vlieg binnenkort van Brussel naar Cusco, via Madrid en uiteraard Lima.
Heeft iemand tips om deze reis vlot te kunnen maken? Bijvoorbeeld wat ik allemaal moet weten en doen om in Lima goed en wel mijn vlucht naar Cusco te halen?
Groetjes!
De reis vlot maken is natuurlijk afhankelijk van je vluchttijden. In Lima hoef je niet veel te doen, je bent immers al op het vliegveld dus weer inchecken en je vlucht naar Cusco vertrekt of heb je echt een krappe overstaptijd?
Frank
Ik heb ongeveer 2 en half uur, dus ruim voldoende. Maar ik moet toch ook de immigratiedienst passeren hé? en de douane?
Valt allemaal wel mee, je hebt de tijd mits je natuurlijk niet veel vertraging oploopt bij je eerste vluchten.
Geen zorgen maken.
Frank
OK! Ik hoop idd geen vertraging op te lopen. Ik ken mensen die 11u vertraging hadden! Maarja, zoiets heb je toch niet in de hand hé. Ik zal blij zijn als ik zonder problemen in Cusco aankom. Waarschijnlijk lach ik achteraf met de zorgen van nu…