hoi allemaal
vrienden van mij zoeken.
de goedkoopste vlucht van bangkok naar japan.
in de maanden juli ,augustus of sept.
weten iemand een maadschappij die daar op vliegt.
voor een schappelijke prijs?
de goedkoopste die hun konden vinden was 1200 euro pp
graag ontvang ik jullie reactie.
dank je sawadee ka riekske.
Zou zelf van Bangkok naar kuala lumpur vliegen met air asia en vanuit daar naar Tokio want die vliegt wel op Japan echter vanuit Malysie. Weet niet precies wat een ticket kost in de zomer maar reken op ongeveer 60euro naar Kuala lumpur, en op 220 euro naar Tokio. Dit is een grove schatting want dit zijn de prijzen voor as Maart 2011. Maar je zal zeker veel geld besparen door via Malysia te vliegen. Volgens mij zijn die tickets echter nu nog niet te boeken via internet omdat de prijzen nog niet bekent zijn. ( Meestal een maand of 5-6 van te voren). Veel succes
Hi Riekske,
Misschien heb je hier wat aan?
AA vliegt dus niet naar Japan
Er zijn in feite geheel geen echt goedkope tickets naar JPN. En bedenk dat BKK-TYO al 6 uur vliegen is-net zoiets als AMS-New York. Je kijkt dus tegen vrijwel dezelfde prijzen aan.
Als je perse in BKK wil boeken, vraag dan een Jonge Japanner naar tips. Er zijn enkele airlines, ik meen Egypt of misschien SriLankan, die 2-3/wk doorvliegen daarheen en de beste prijzen bieden.
Next best is via China met China eastern of Southern-als je connectie klopt kan dat zonder visum via grote Chinese airports. Ook alweer niet bookbaar via www.
Air Asia gaat vanaf december 2010 op Japan vliegen…
Aangezien er een ticket word gezocht voor 2011 lijkt mij dat er dan wel een aantal keer op en neer gevlogen is…