Ik ben op zoek naar mensen die a.s. 13 februari 2009 gaan vliegen naar Curacao vanaf Schiphol. Zelf ga ik helemaal in mijn eentje en het wordt m’n eerste keer vliegen dus leek het me leuk om iemand daar (of eerder) te ontmoeten die eventueel ook die datum vliegt en op stage gaat of vakantie of wat dan ook
Helaas moet ik nog wachten tot september tot ik ook naar Curacao ga. Maar er zitten vast veel mensen bij je int vliegtuig hoor en neem veel dingen mee om je te vermaken, boekjes, muziek, eten, computerspelletje, dan ben je er voor je het weet. Veel plezier!!
Ja inderdaad vrijdag de 13e Gelukkig ben ik niet bijgelovig…
Voor in het vliegtuig neem ik m’n laptop mee (volle accu: 5 uur plezier), een boek en m’n iPod Touch (leuke kleine spelletjes).
Eten mag je toch niet meenemen? Dacht dat dat in het vliegtuig gekocht moest worden.
Je mag wel eten meenemen hoor, geen drinken dat wordt afgepakt omdat het vloeibaar is. Dus ook goed opletten met dingen in je handtas die vloeibaar zijn, zoals lippenstift/balsem, mascara, nagellak en dat soort dingen. Je mag ze wel meenemen maar je krijgt dan een klein zakje op Schiphol en daar moet het inpassen anders mag het niet mee. En natuurlijk geen scherpe dingen in je handtas, zoals een vijl, een nagelknipper, zakmes … dat moet allemaal in je koffer. Maar eten en snoepjes mag je gewoon meenemen hoor. En vooral kauwgom natuurlijk voor het opstijgen en dalen!
Ik ben een jongen dus die producten zal ik niet in mijn handbagage hebben
Om bovenstaande reden heb ik ook geen handtas Haha
Ik zal er wel op letten met gel en dat soort dingen. Al zal ik dat denk ik gewoon in mijn koffer hebben, een potje gel. Verder zou een flesje water wel praktisch zijn… maar dat kan ik dan gewoon kopen (met een schiphol logo erop ofzo? Zodat het wel mee mag?). Mag je de tasjes waar je dat soort zaken in moet stoppen wel open maken of mogen die pas weer open als je geland bent?
Voor de zenuwen tijdens het opstijgen en dalen of geeft het leuke effecten als je op die momenten een bel blaast? :king:
hahah ik dacht al wel dat je een jongen was hoor, maar in het algemeen mag je die dingen dus niet meenemen … Voor jou geldt dan dus idd gel, deo, luchtjes etc. Je mag dat allemaal niet meenemen … wat er in die kleine tasjes zit mag je wel open maken in het vliegtuig (maar dan is de vloeistof zogenaamd te weinig om enge dingen mee te doen), maar wat je op schiphol geseald koopt mag je pas op de bestemming openmaken. Maar ja wie controleert dat …
hahaha en de kauwgom is voor de leuke effecten idd, je spreekt met elkaar af dat iedereen dat tegelijk doet en dan KABOEM !
Kreeg gisteren te horen dat ik overigens (definitief) de 16e vlieg! Dus (gelukkig ) niet op vrijdag de 13e! Haha
Voor de 13e werd een beetje kort dag en was er geen plaats meer beschikbaar.
Had je nog niet geboekt dan? Met wie vlieg je eigenlijk?
Hahha toch wel beter om niet vrijdag de 13e te gaan. Maar vertel eens wta meer over jezelf, hoe oud ben je, wat doe je hier in Nederland, waarom ga je naar Cura en voor hoelang etc. Ik wil wel eens weten wat jou zo drijft om in je eentje naar Cura te gaan terwijl je nog nooit gevlogen hebt! Avontuurlijk hoor
Vooral het avontuurlijke drijft me
Studeer hier Technische Bedrijfskunde (3e jaar) en ben 19 jaar jong (m’n 20e verjaardag vier ik als ik 2 weekjes in Cura zit: 26e).