Wij gaan binnenkort richting Willemstad, Curacao.
Nu is mijn grote vraag hoe wij het gaan doen met onze hond en kat.
We vliegen met KLM, hebben retourtickets maar waarschijnlijk blijven we daar voorlopig dus de beestjes moeten mee.
Kunnen wij zonder een vergunning en dus zonder enige problemen onze beestjes meenemen.
Waar moeten wij rekening mee houden?
Als iemand hier tips over heeft hoor ik het graag!
Ik heb mijn hond meegenomen naar Curacao (ben geemigreerd) Ik heb een speciale, door KLM goedgekeurde bench moeten kopen Deze zijn vrij prijzig, maar ik heb hem via marktplaats gekocht. Let wel heeeeeel goed op de voorschriften van klm(of andere maatschappij waar jij mee vliegt)
Verder moest hij ingeent zijn, gechipt en een paspoort hebben. Op Curacao zelf moet je ook nog eens 155 gulden betalen(geen idee waarvoor) en bij mij hielden ze zijn paspoort in en die kom ik na een week weer ophalen.(Zonder kosten)
Denk er wel aan dat het voor een hond/kat minder fijn is dan voor ons. Maar ik kon mijn vriend echt niet achterlaten en aangezien ik toch niet terugga, was dit de moeite waard. Een retour voor mijn hond was 160 euro… Ik heb dus maar 80 euro hoeven te betalen en maak geen gebruik van mijn terugvlucht.