We gaan naar turkije maar ik zit nog met erge pijn in mijn rug,vliegen met rug problemen lijkt me geen pretje.We proberne met pijnstillers de reis te over bruggen.Maa rzou men in het vliegtuig ook rekening met me houden als ik dat vooraf meld bij inchecken ivm plaats in het vliegtuig???We reizen met 4.2 kids pa en ik dus…Heeft Iemand naast regelmatig lopen in de gangpaden nog tips???ik hoor ze graag???stien:banana:
Je krijgt zoiezo geen ruimere plaatsen bij de nooduitgang, dit omdat je met kinderen vliegt. Verder misschien een opblaasbaar kussentje???
Vragen staat vrij bij het inchecken. Wie weet kunnen ze je geen betere plaats regelen. Je kan het maar proberen.
Succes en goed vlucht,
franka6
Als je vroeg gaat en zorgt dat je de eerste in de rij staat, kan je mss vragen naar een plaats op de eerste rij, heb je vaak dan nog een gangetje voor het binnenkomen, heel veel plaats dus… Ten minste als er geen first class mensen geboekt staan, maar dan nog kunnen ze je erbij zetten.
Ieder jaar vraag ik om vooraan te zitten en meestal lukt het hen dan ook op enkele keren naar.
Beste Stien,
Als je rugproblemen hebt dan raad ik simpelweg vliegen af.
Maar je hebt al geboekt dus kun je niet terug,probeer het eerst bij vertegenwoordiger van je vluchtmaatschappij(balie ter plaatse)te regelen;niet bij de incheckbalie.
Je vliegt met charters waar je nooit op kan vertrouwen,vooral niet in het hoogseizoen;het gaat allemaal hectisch,enz.
Beterschap.
Hans.
Ik had een tijdje geleden hetzelfde probleem. Gelukkig de hele reis (en transfer) overleefd door sterke pijnstillers en regelmatig een opgerolde handdoek in mijn rug. Hierdoor heb je wat meer steun in de toch vaak oncomfortabele vliegtuigstoelen. Het schokken wordt hierdoor een beetje opgevangen en je zit wat steviger.
Heel veel sterkte !
Groet,
Hilde
Hoi allemaal bedankt voor jullie reacties,ik kan inderdaad niet zomaar meer afboeken,mijn man en kids willen ook op vakantie en keken er al zo lang naar uit.Ik probeer gewoon een plaats te regelen aan het gangpad zodat ik wat makelijker op en neer kan lopen en met mijn huisarts heb ik overlegt.Naast mijn vaste medicijnen die ik al heb mag ik nog 1 extra pijnstiller innemen.Dus ik vertrek gewoon smorgens doe het relax mogelijk en ga die heerlijke relax stoelen op schiphol opzoeken…We gaan er maar proberen het beste van te maken.Ik iwld emijn kersepit kussen mee nemen.Maa rof ze dat kunnen verwarmen voor me???das heelrijk ene warme kersepitkussen in mijn rug bij pijn,desnoods ga ik op de grond ergens in een hoekkie ff liggen…ehh weinig heokjes denk ik maar we zien wel…