Hallo allen,
Ik heb gehoord dat je vanaf oktober goedkoper kan vliegen naar Gambia, 3 keer per week vanaf Amsterdam. Corendon heeft een goede service en prijs. Dus ben erg benieuwd naar de prijzen, zijn binnenkort bekend!
Hallo,
heb net van een vriendin de prijzen gehoord, zij heeft contact gehad met Corendon.
Enkele seat only vlucht 199 euro, retour vluchten 399 euro.
Of de prijs Gambia naar Nederland hetzelfde is hebben ze niet gezegd.
Ze bieden dus seat only en vlucht/hotel reizen aan maar ook rondreizen.
in hun pakket ook Kombo Beach Hotel, waar wij altijd verblijven!
verder oa Senegambia, Palma Rima, Seaview Garden, Bamboo, Sarges, Palm Beach
plus, en dat is het leukste nieuws:
vanaf volgende week te boeken op hun site http://www.corendon.nl/
>>>
Vlucht+ hotel is vanaf vandaag te boeken :zon02:
o al vanaf vandaag, mooi.
Ik dacht dat het vanaf volgende week kon.
Ga zo gelijk ff kijken!:vak02:
Zie op dit moment nog geen losse tickets en/of vluchten inclusief hotel…
Losse tickets klinken wel zéér interessant! Ben benieuwd ![]()
idd wij zijn ook benieuwd. Maar voorlopig nog helemaal niks op Corendon.nl
Hoe en waar dan??? AUB
Helaas is de site betreffende boekingen naar Gambia maar heel kort on-line geweest, misschien toch nog opstart problemen?
Maar als je Corendon belt krijg je alle info en misschien ook wel de mogelijkheid om telefonisch te boeken.
Zeker het proberen waard denk ik.
Succes!
Het klopt helemaal zo juist geboekt bij Corendon:cheer:. En het scheelt echt veel. Was eerst van plan alleen de vliegreis te boeken ,maar toch maar het hotel erbij gedaan. En dan scheelt het nog 250 euro op 15 dagen 2 personen>>>
€199,- voor een enkeltje :cheer: Terugvlucht betaal je hetzelfde bedrag voor.
Klinkt mij zeer interessant voor 2013!
Ik zie de prijzen op sommige data wel oplopen vanaf 199 euro…
Ik kan me vergissen, maar het lijkt erop dat boekingen op iedere vlucht duurder worden na iedere geboekte stoel.
Helaas worden er nu al vluchten op woensdag geannuleerd. (oktober en november). Kunnen ze niet vol krijgen Wel worden er alternatieven gegeven
Als het goed is vliegen wij 8 oktober met Corendon >>> , we hebben al wel een aantal vlucht wijzigingen ontvangen. Zo hadden we rechtstreekse vluchten maar nu zowel heen als terug een tussenstop op Faro Portugal.
Ik hoop dat de rest hetzelfde blijft en dat het doorgaat natuurlijk! :vak02:
Tussenstop op Faro is niet erg vervelend. Kost wel een uur of wat extra reistijd en dat is minder ![]()