Senegal (Dakar)

Hallo,
Ik ga in januari 3 weken naar Gambia en in die 3 weken ga ik 5 dagen naar Senegal,ik heb al een hotel geboekt,
nu is mijn vraag:een goedkope vliegreis kan ik niet vinden (van Banjul - Dakar)en terug,is er iemand die mij kan vertellen welke vliegmaatschappij er de goedkoopste is,want met de auto duurt het ong. 6 uur.
Gr. Jan

Maar denk je dat vliegen dan echt sneller is? Op het vliegveld in Yundum gaat het doorgaans ook niet echt vlot. Nog los van de ergernissen… Niet mijn favo plek in The Gambia :wink:

Gambia Bird al bekeken?

Via Wereldwijzer app

Ik heb gevlogen met Gambia Bird vanaf Banjul naar Dakar. Boeking ging helemaal goed, via credit card betaald. Mijn ticket was ongeveer 100 euro enkele reis. Dit was ook het goedkoopste wat ik kon boeken online.

Helaas zoals hierboven vermeld. Ik had een stevige 5 uur vertraging. Erg jammer! Maar toch vond ik het nog wel fijn om niet 2x die hele rit met een taxi/bus te maken.
Omdat de vertraging in eerste instantie een uur zou zijn, daarna was het onbekend kon je je telefoonnummer achterlaten en dan zou je gebeld worden als je kon inchecken. Achteraf wilde ik dat ik dat had gedaan en nog even naar Abuko nature reserve was gegaan. Maar helaas!

De terugweg had ik vanuit Ndangan naar Kuntaur gedaan. Kostte me slechts 7.5 uur, maar ik moest hiervoor wel 7x(!) overstappen. Al met al een leuke ervaring, maar zeer vermoeiend!
Ik zou het weer op dezelfde manier doen.

Dank je wel,
Ik ga dit zeker doen.

Groeten Jan