Vlieg jij op IZMIR binnenkort???

Hallo,

Ik ben Semra en ben inmiddels met bijna mijn hele gezin in Nederland. Wij hebben een tijdlang samen gewoon in Turkije en ik heb daar nog een hondje die helaas op het punt dat wij vertrokken nog niet mee mocht vliegen. Inmiddels zijn al haar papieren in orde en mag ze EINDELIJK vliegen. Nu ben ik op zoek naar iemand die zeer binnenkort op Izmir vliegt en bereid is haar onder zijn of haar naam mee te nemen.

Ze zal meereizen onder in het ruim. Het is dus de bedoeling dat u haar incheckd onder jou naam en ophaald bij de bagage afdeling. Ik zal haar bij de gate persoonlijk ophalen. Mijn schoonouders zullen ervoor zorgen dat ze op de gewenste tijd klaar staat op het vliegveld. De kosten die aan het vliegen verbonden zijn betaal ik vooraf.

Het is een hele lieve hond lijkt op een kruising tussen een flatcoat en een labrador ik mis haar ontzettend en het zou geweldig zijn als iemand bereid is dit voor ons te doen!!!

Is u hart groot genoeg om dit te ondernemen zou je mij dan willen benaderen in een PB ???

Niet meer van toepassing ik ga haar zelf ophalen van het weekeind :slight_smile:

Doe voorzichtig!!!