Emigreren Naar Turkije (izmir)

Hallo

Ik ben een belgisch meisje van 20 en vetrek 28 september voorgoed naar Izmir om er bij mijn man te gaan wonen. Graag zou ik in contact komen met Belgen of Nederlanders die ook in de buurt van Izmir (Karata$ - Konak - Alsancak - Kemer…) wonen. Het zou dan wel eens fijn zijn om eens te kunnen afspreken en wat ervaringen uit te wisselen.

kaatjecuppens@hotmail.com

Ik vind het een hele stap en heb respect voor je als je zo’n keuze kan maken en toch het land waar je geboren bent, waarschijnlijk vrienden en familie achterlaat te verlaten.Ik hoop dat je er gelukkig zal blijven en je plekje daar kan vinden ik heb ook een turksevriend die in nederland woont maar in izmir n zaak heeft dus misschien gaan wij ook binnen een jaar of…wat later n izmir succes en ik zal deze site blijven bezoeken dus mischien hoor of zie ik je nog mo

Wat dacht je Mo ik plaats het 3x ! Weet ik zeker dat het er staat :smiley:

Ageeth

beter laat dan nooit hier een reactie 3 jaren later (doe graag alles in 3-voud) beter een reactie en iemand een hart onder de riem steken dan jouw lauwe reactie.

???

haha…volgens mij denken we het zelfde fransijn…kan hier ook niet zo goed een touw aan vast knopen!!!

zie datum…2003???reactie op oproepje katie…en het is nu2006!! 3 jaar later…snap je …alles in 3-voud kinderachtig toch!
ik wou even net zo kinderachtig reageren als ageeth
ik heb toen per abuis 3 keer het zelfde bericht verzonden gericht aan Katie (per ongeluk omdat ik het bericht niet zag verschijnen) en dat je dan zo’n reactie krijgt als dat van ageeth dan denk ik je bent toch op dit forum om ervaringen enz. uit te wisselen en waarom zo kinderachtig reageren als van:

Wat dacht je Mo ik plaats het 3x ! Weet ik zeker dat het er staat :smiley:
Ageeth

dat vind ik jammer en daar is zo’n forum niet voor bedoeld. groetjes Mo

eerlijk ? Volgens mij was het niet zo verkeerd bedoeld hoor. Nou, in ieder geval zie ik het probleem er niet van in, had er nooit opgekomen dat het verkeerd bedoeld zou zijn.
En is die persoon dan wel nog online van 3 jaar geleden ?

Sevgilim…bedankt voor je reactie.Wou mijn ei even kwijt.(reactie op Ageeth) dat is het enige…mischien niet zo bedoeld …maar zo voelde het wel…

Ik ga mij nu maar weer lekker concentreren op de reden waarom ik hier op het forum ben: en dat is lekker lezen over de verhalen van het prachtige land Turkije. Sevgilim mischien wisselen wij in de toekomst nog wat ervaringen uit op dit Turkijeforum …tot horens… groetjes van mo