Vlieg eens via Antwerpen centraal station!

Wij gaan in september naar Peru.

We vliegen naar Lima daar begint onze reis en vanaf Cuzco vliegen we terug,
Dus je gaat zoeken naar een leuke prijs voor je ticket. Ik zou het uitzoeken, onze vriend die ook meegaat vroeg wat mijn leukste prijs was. Ik vertelde het hem, hij zei ik heb hem voor ongeveer 300 euro goedkoper. Hij was gewoon gaan zoeken en kwam Antwerpen centraal tegen. Je moet naar Antwerpen, daar moet je je boeking tonen, dan stap je in de tgv (gereserveerde plaatsen) naar Amsterdam, daar stap je in het vliegtuig rechtstreeks naar Lima…
Het is de moeite waard op van gebaande wegen af te gaan!

1 like

Dit jaar ook naar China geweest via Antwerpen. Scheelde € 300,00 pp.

Maar dan nog de reiskosten om in Antwerpen te geraken en het feit dat je bijna een hele dag kwijt bent aan treinen Als je al praktisch naast Schiphol woont, doe je het voor 200 euro winst. Als je die dag had gebruikt om extra te werken, had je die 200 euro ook in de zak gehad.

maar voor al die andere die niet bij Schiphol wonen! Want niet alle mensen boffen om zo dichtbij een vliegveld te wonen. Enne 5 personen x 300= is toch zo’n 1500 euro. Kan je leuke dingen voor doen!

Zeker een leuk bedrag, maar als je vanuit NL naar Antwerpen moet reizen, blijft het een verschrikkelijke omweg. Zeker omdat de internationale trein regelmatig vertraging heeft (een uur is niet erg uitzonderlijk), moet je dus meer dan een uur stilzitten in Antwerpen Centraal (door de stad slenteren is ook geen optie met een berg bagage). Direct reizen en minder gedoe en wachten is mij ook wel iets waard. (En ik woonde niet direct naast Schiphol.) :wink:

Wij wisten in ieder geval niet dat je via Antwerpen centraal naar Lima kan vliegen, wat je in ieder geval wat euro’s scheelt! Het is toch denk ik een leuke tip!>>>>>>:dag:

Inderdaad voor Belgen die naar schiphol moeten is dat inderdaad goedkoper. Voor die krenterige Nederlanders die alleen op reis de grote Jan uithangen moeten het maar inde portemonnee voelen. Elke Nederlander die vlakbij een station woont is daar goedkoper mee en dat effetjes sleuren : moet ie maar een koffer met wieltjes kopen!

Niet echt vriendelijk tegenover de Nederlanders.

On topic: Als je in Limburg of Brabant woont is het zeker een optie om via Antwerpen te reizen.

Het klopt dat het langer duurt, maar het is evengoed genieten als je vakantie hebt! En voor dat geld is het zeker de moeite waard.

Kan inderdaad goedkoper zijn. (Soms via Connections.be) Maar denk niet dat je dan vanaf Amsterdam direct kan vliegen, zonder eerst naar Antwerpen te gaan. Anders ziet de maatschappij het als no-show, en wordt je vlucht gecancelled. Dus je MOET naar Antwerpen.

1 like

Het klopt wat rijstlust zegt. Je MOET inderdaad naar Antwerpen, hoe gemakkelijk het ook zou zijn om direct naar Schiphol te komen. Houd daar dus echt rekening mee, anders wordt het een vervelende vakantie!