Gaan er ook dagtours vanuit Luang Prabang naar de Vlakte der Kruiken?
Alvast bedankt!
Gaan er ook dagtours vanuit Luang Prabang naar de Vlakte der Kruiken?
Alvast bedankt!
en nu gok je vast op een enthusiast JA!?
doe het eens zelf; is niet zo moeilijk-Laos forum->laatste nieuws, kranten artikel (verm. gekaapt-ik ken me herinneren dat al maanden geleden hier in de BKK-post te hebben gezien) door Dave Numan. LEES dan de reisitjden-vanaf VTE en Lpr-en make up your mind-voor een daytour moet je die uren dus verdubbelen.
Bedankt voor de moeite.
ik ben het hier helemaal mee eens. veel te veel tijd voor een uitstapje. gewoon 1 nacht of 2 in phonsavan blijven.
Je kunt een tour boeken naar de Plain Of Jars maar dan wel voor 2 dagen. Een dagtocht is niet te doen.
Als je besluit om naar Phonsavan te gaan en daar even te blijven; behalve de Plain Of Jars is er weinig te doen. Ik raad je aan om wel even een kijkje te gaan nemen in het UXO information center en daar de documentaire te bekijken over de niet-ontplofte bommen.
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Inmiddels ben ik weer terug uit Laos en een dagtocht zou inderdaad niet te doen zijn geweest vanuit Luang Prabang.
De Vlakte heb ik helaas niet bezocht, maar zeker veel ander moois gezien in Laos!