Ik heb sinds 2 jaar een relatie met een lieverd uit egypte. Ik ben er sindsdien al vaak en ook langere tijd achtereen geweest. Ik voel me thuis bij zijn familie en ik ben echt gek op mijn vriend. nu heb ik hem een invitatie gestuurd om bij mij in nederland 3 maanden te komen. Hij heeft geld. (5000 euro). volgens de IND heeft hij voor 3 maanden in nederland 34 euro per dag nodig. (3060 euro) plus zijn tickets en verzekering. Mijn vriend zegt dat ze willen dat hij 8000 euro op zijn rekening moet hebben omdat hij anders geen visum kan krijgen.Alle egyptische mensen die hij kent zeggen dit tegen hem. Wie weet mij hier meer over te vertellen?
ik zal hem het eerst maar even zo laten proberen. Als de IND zegt 3060, zal ik dat toch eerder geloven
ja, tuurlijk probeer ik het eerst zo. vind het zowizo n ongeloofwaardig verhaal. heb hem dat ook verteld! Maar hij blijft bij hoog en laag volhouden dat dat de egyptische wet is, die dat verlangt anders mag hij t land niet uit! Ik geloof daar geen bal van, al moet ik zeggen dat mijn vriend er volgens mij echt van overtuigt is dat het zo is. maar misschien kan hij allercharmantst jokken?
dat wilde ik niet zeggen, maar inderdaad… Ik zal het geld niet naar hem overmaken in elk geval, dan zorgt hij zelf maar voor dat geld…
Hoi
Wat je kan doen is naar de egyptische ambassade bellen in nederland en daar navraag doen.
Good luck!
ja, ik weet t ook niet hoor,…het is een schat, maar we kennen allemaal de verhalen wel over die lieve egyptenaren, dus ik ben ondanks dat ik dol op hem ben toch voorzichtig.
Moet je ook zeker zijn ,antwoord zul je krijgen als je naar de ambassade belt,die kunnen je alle vragen beantwoorden.
Gr
Ja, zal de egyptische ambasade bellen. Had gehoopt dat iemand er ervaring mee had, die iemand uit egypte hierheen gehaald had.