Visum!

Heeeey guys!!

Ik heb m binnen!!! Best snel he!!! Ze hadden het blijkbaar op de 21e al gestuurd! Het is eigenlijk nog geen echte visum, maar een officiele brief die je bij aankomst in Canada moet laten zien. Daarna krijg je pas je visum in je paspoort gestapled! Jullie merken het wel!! Maar ik ben blijjjjjjjj zeg!!!

Alvast een fijne jaarwisseling allemaal!!!

Hier dus nog 1 die superblij is!!!
JIHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

jeetje zeg… loop al de hele avond te stuiteren dat ik zo blij ben dat het binnen is! Maar dan ook ineens… OH JEE! Gewoon een heel jaar alles achterlaten!!!

BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ!!!

Ja lekker he? Ik heb m ook binnen. Tevens heb ik ook alvast een vlucht naar Vancouver geboekt. Mijn vertrekdatum is 19 mei 2007. Ik heb een enkeltje gekocht bij Air Transat.

Jullie ook een gelukkig nieuwjaar! Hoewel, dat zal wel lukken in Canada!

Ik heb ook al een enkeltje geboekt ! Ik vertrek op 26 januari!!! Nog een maandje woohoooo!!!:dope:

Ik ga vandaag ook maar eens kijken voor vluchten!!!
Is een enkeltje niet veel duurder dan een retourtje???

Ace en Seekie:

Weten jullie zeker dat een enkeltje geaccepteerd wordt in Canada???

Ik las dit namelijk net hier ergens op het forum:

nee word niet geaccepteerd in canada een enkeltje
alleen als je perminent resident ship hebt

ik wil jullie niet ongerust maken hoor… maar het is natuurlijk erg lullig als je het land straks niet in mag!!!

Groetjes

@Elsemarijn: heel veel geluk, plezier en succes alvast. Vooral succes met het regelen van alles. Leuk je gelezen te hebben, hoop snel wat van je te horen weer meid!

Liefs,
Blue

@ Elsemarijn

Ja, ik dacht ook wel ergens te zijn tegengekomen, dat je wellicht niet geaccepteerd zou worden bij een enkeltje. Maar ik schat die kans vrij laag in. Het reisbureau kon me er iig niet verder inhelpen, dat wil zeggen ze wisten er niets over. Ik zal eens contact opnemen met een aantal andere partijen daarvoor.

Het reisbureau had een ticket van KLM voor die een jaar geldig was en waarbij de retourdatum kon worden aangepast, maar de prijs daarvan was 1400 euro plus luchthavenbelasting. Dat is volgens mij maar een paar honderd euro minder dan een retour business class ticket. En dat vond ik veel te duur.

Ik heb nu een enkeltje gekocht voor €509 euro incl. luchthavenbelasting. Dus dat vond ik best netjes, hoewel ik dezelfde prijs vorig jaar zomer last minute voor een retourtje betaalde.

@ Seekie,

Dat valt inderdaad wel mee ja voor een enkeltje 504 euro.
Misschien kan de ambassade je helpen? Ik denk dat ik ze zelf morgen ook even een mail stuur, ben wel heel benieuwd. anders is een enkeltje natuurlijk veel makkelijker, ben je wat vrijer in wanneer je naar huis wil. Stel (stel…) dat je eerder naar huis wil of moet wegens omstandigheden dan is een enkeltje natuurlijk veel makkelijker.

Groetjes

hoi hoi

Ik heb al gecheckt bij de ambassade voordat ik mn ticket boekte. Geen probleem dat je een enkeltje koopt, want je hebt je visum als bewijs dat je niet langer dan een jaar zult blijven. Ze laten je zeker wel toe :slight_smile:

Mijn ticket was ongeveer 350 euro. Ik heb ook bij KLM geboekt hoor, maar heb korting gehad, omdat ik een IYTC card heb aangeschaft. Of anders als je een OVkaart hebt, kan je ook korting krijgen. Ik ben al afgestudeerd dus heb helaas geen ov meer…

doeidoei

Helemaal super Ace!

Dan ga ik ook internet maar eens even afspeuren :slight_smile:

Groetjes

Heb de vlucht geboekt!!!

26 april via Zurich naar Toronto!!!
Nog meer mensen toevallig deze vlucht???

groetjes!

Nee toevallig niet… Ik ga 19 mei via Calgary naar Vancouver.

Maar goed dat je je ticket hebt!

Welke verzekering heb jij afgesloten of wil je afsluiten?
Ik heb begrepen dat Isis en Globetrotter de twee beste zijn, qua kosten verschilt het niet zo veel, maar ik weet niet welke beter is.

Ik denk dat ik Globetrotter ga doen… Die is toch het bekenst volgens mij, maar volgens mij maakt het niet zo heel veel uit…

mn vlucht is alweer gewijzigd:

25 april via Washington naar Toronto met US Airways!