Hallo
ik heb een email gekregen van visa centrale met het volgende resultaat
U kan een single entry visum voor een verblijf van maximum 30 dagen of een double entry visum aanvragen. U kan in elk geval maximum 30 dagen per keer verblijven. Indien u een double entry visum wenst aanvragen moet u met een vluchtbevestiging kunnen aantonen dat u het land twee keer moet inreizen. Dan kan u 30 dagen in China verblijven, voor 1 dag naar Hong Kong reizen en dan nog 30 dagen in China verblijven.
*
Indien u nog vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren.
*
*
*
Best Regards,
Met vriendelijke groeten,
Cordialement,
*
Yulia Khechyan
Visa Consultant
daar gaat mijn droom om 2 maanden china te bezoeken
ge kunt wel het land weer uit gaan en dan weer in komen maar de kosten daarvoor lopen toch op hoor
wie weet er een goedkope oplossing
Je kunt ook een single entry visum aanvragen en dan proberen een verlenging met 30 dagen in China zelf aan te vragen. Heb ik zelf nooit gedaan maar ik lees wel zo nu en dan in reisverslagen dat reizigers dit doen.
Zijn meer dan 30-dagen visa echt niet meer verkrijgbaar?
Ik zou via het
http://www.visaforchina.org/HAG_EN/
een afspraak maken
en op het formulier bij 2.2 de eerste optie aankruisen (One entry valid for 3 months from the date of issue).
Met een reisschema van twee maanden en verspreid over die periode een aantal hotelboekingen (ctrip, booking, agoda, hostelbooker) minimaal in de grote steden en vliegtickets, is het mij in het verleden wel een paar keer gelukt om meer dan een maand door China te trekken. Plus afschrift van credit card en pasfoto’s.
Wanneer je aan het loket staat, doen ze een snelle controle van de aangeleverde documenten. Dan heb je al een indicatie of het gaat slagen.
Johan
Meer dan 30 dagen is mogelijk, mits je voldoende informatie aanlevert.
Zoals Johan al aangeeft: vliegticket, zoveel mogelijk hotelboekingen en een uitgebreide reisbeschrijving (met van dag tot dag planning)
hallo
bedankt voor de informatie
ben wel van belgie hoor
dus in nederland aanvragen gaat niet dus voor mij