Ons visum is zonder problemen weer goedgekeurd. Weer via anwb gedaan. Loopt perfect. 2 visa 396 euro pfff. Inclusief 25 euro voor anwb
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ons visum is zonder problemen weer goedgekeurd. Weer via anwb gedaan. Loopt perfect. 2 visa 396 euro pfff. Inclusief 25 euro voor anwb
Wow, vorig jaar betaalde ik €71,30 incl pp.
Dit jaar is het verhoogd naar €126,55.
En jullie betalen dus 198 pp voor vermoedelijk aangetekend versturen en servicekosten van nog een tussenpartij.
Of er moet compensatie in zitten voor de afkoopsom van voormalig hoofddirecteur van de ANWB Guido van Woerkom en de bonus van zijn opvolger…
Er wordt twee maal “servicekosten” berekend: 2x 58,95 voor het CIBT en 1x 25 voor de ANWB
Idd. Maar goed. Eindelijk onze zoon weer bezoeken. Die woont er sinds 5.5jaar in Shenzhen. Lol inmiddels al een Chineze schoondochter
Yourvisa voor 2 personen: €325 ex versturen
Scheelt toch weer wat, wij hebben daar onze Trans mongolie visums aangevraagd dus betalen sowieso weer een andere prijs
Morgen vertrekken we, heb er zin aan, vanuit shenzhen gaan we nog 4 dagen naar hangzhou en van daaruit met de bullettrain naar shanghai, worden drukke dagen.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk